Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært der, børman ha all inklusive eller er det greit med restauranter rundt omkring?

Anonymkode: 76254...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Regner med at det er øya  Sal dere skal til .  Skal dere bo i nærheten av byen Santa Maria så er der vel noen restauranter der men jeg har kjørt gjennom der om kvelden og kunne ikke tenkte meg å spasere der på kveldstid hvertfall så jeg vil anbefale all inclusive.  Selv bodde vi på Melia  Llana beach resort and spa og der var kun andre hoteller rundt oss og ingen restauranter.  Så får man bare være innenfor sitt eget hotell sine grenser og man kan ikke besøke nabohotellet.  Der står vakter alle steder og passer på og man har disse plastikkarmbåndene på slik at de ser hvor du tilhører.   Men maten på våres hotel  var veldig god.  De spiser mye bønner da. 

Man kan gå på stranden og strandpromenaden men ikke inn på andre hotelresorter. Vaktene på stranden hadde våpen og så det sier kanskje litt om sikkerheten der.

Endret av caroprins
Skrevet

Jeg var i Praia i fjor. Hadde ikke all inclusive. Følte meg aldri utrygg. 

Anonymkode: 46473...3a3

Skrevet
På 8.10.2019 den 11.56, caroprins skrev:

Regner med at det er øya  Sal dere skal til .  Skal dere bo i nærheten av byen Praia så er der vel noen restauranter der men jeg har kjørt gjennom der om kvelden og kunne ikke tenkte meg å spasere der på kveldstid hvertfall så jeg vil anbefale all inclusive.  Selv bodde vi på Melia  Llana beach resort and spa og der var kun andre hoteller rundt oss og ingen restauranter.  Så får man bare være innenfor sitt eget hotell sine grenser og man kan ikke besøke nabohotellet.  Der står vakter alle steder og passer på og man har disse plastikkarmbåndene på slik at de ser hvor du tilhører.   Men maten på våres hotel  var veldig god.  De spiser mye bønner da. 

Man kan gå på stranden og strandpromenaden men ikke inn på andre hotelresorter. Vaktene på stranden hadde våpen og så det sier kanskje litt om sikkerheten der.

Praia er da vel ikke på Sal?

Var selv på Sal i fjor i Santa Maria. Masse restauranter å velge mellom men ville valgt frokost. Det er veldig dårlig med butikker å handle i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...