AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 ...ville dere hatt samme nytten om en jevnaldrende kjæreste hadde gått inn i rollen som eldre eller yngre, fra tid til annen? Eller ville de ytre faktorene ødelagt for mye? Det samme gjelder de som tenner på noe som de ikke vil være kjæreste med, som spesielle kinks og fetisjer? Kan man «glemme» utseendet til den man er sammen med, dersom man lever seg inn i fantasien og partneren endrer tankesett til å være i den målgruppen man tenner på? Anonymkode: 90e8e...46a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Kommer vel an på utseende til personen. Er vel ikke så lett for en mann med rynker og måne å late som han er en 18 år gammel hingst. Anonymkode: a6fcb...84e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer vel an på utseende til personen. Er vel ikke så lett for en mann med rynker og måne å late som han er en 18 år gammel hingst. Anonymkode: a6fcb...84e Nå er jeg en av de som ikke tenner på 18 år gamle hingster, men på helt andre ting som går på både utseende og adferd, som samtidig er helt urealistisk å være kjæreste med. Og jeg ville følt det mer trygt og dermed tennende å heller fortelle om en slik fantasi og la han spille en slik rolle. Det er derfor jeg lurer på om ikke de som tenner på spesifikke aldersgrupper, kunne ha gjort det samme. Anonymkode: 90e8e...46a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Tenner på personligheten, ikke spesifikt alder, selv om han er mye yngre enn meg. Anonymkode: b97d6...34a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenner på personligheten, ikke spesifikt alder, selv om han er mye yngre enn meg. Anonymkode: b97d6...34a Men da er du nok litt utenfor målgruppen. Jeg tenker på de som tenner spesifikt på alder eller andre ting. Anonymkode: 90e8e...46a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå