AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Er det lettere for menn å gå inn i et forhold med damer som er needy og klengete fordi de føler at de vet hvor de har dem i forhold til en dame som er trygg på seg selv og bruker tid på å bygge en relasjon før hun bestemmer seg for at han er den rette å blir forelsket? Mitt inntrykk er at damer som er litt emosjonelt ustabil og som lager mest mulig drama er de som har lettest for å få seg en mann og hopper gjerne fra forhold til forhold. bare en observasjon. Anonymkode: 3ca95...b8b 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Alt i dagens verden er lettere for menn. Anonymkode: 41dde...383 1
Sykkelkopp Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Høres ut som du plasserer deg i sistnevnte kategori og prøver å nedsnakke de som ikke er like treg som deg Forelskelse er ikke noe man bestemmer seg for. Det bare skjer.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 Usikre menn som er redde for å ikke finne seg dame hvis de ikke godtar hva som helst ender opp med needy klengete damer. Men å måtte "bruke tid på å bygge en relasjon " høres ikke ut som tegn på en dame som er trygg på seg selv akkurat, snarere tvert i mot. Er man trygg på seg selv kan man gi av seg selv og satse på et forhold uten å spille spill og late som om man "trenger mere tid" fordi man er usikker. Anonymkode: c6eae...e80 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men å måtte "bruke tid på å bygge en relasjon " høres ikke ut som tegn på en dame som er trygg på seg selv akkurat, snarere tvert i mot. Er man trygg på seg selv kan man gi av seg selv og satse på et forhold uten å spille spill og late som om man "trenger mere tid" fordi man er usikker. Anonymkode: c6eae...e80 Må si meg uenig i dette. Synes ikke kvinner skal kaste seg rett inn i et forhold med første og beste. Tenker man bør ta seg tid til å bli sikkelig kjent. Ihvertfall i min situasjon der barn er involvert og jeg orker ikke introdusere barna mine for noen jeg ikke har brukt tid på å bli kjent med og vet han er på samme plass i livet som meg. Snakker ikke om å spille spill,men bli sikkelig kjent før man involverer noen i livet sitt. Anonymkode: 3ca95...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 On 10/6/2019 at 5:08 PM, AnonymBruker said: Alt i dagens verden er lettere for menn. Anonymkode: 41dde...383 HAHAHAHAHAHA Å FY FAEN DAGENS 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: a81d7...83f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå