Gå til innhold

Tenner på eldre menn 50-60 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner, og har i årevis fantasert om sex med eldre menn typ 50-60 år. 

Jeg er 34. 

Noen fler??? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bare omvendt. Jeg er mann, og tenner på eldre kvinner. Den eldste var 35 år eldre enn meg, 33/68

Anonymkode: cf487...572

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og 53. Foretrekker kvinner i 30 årene. 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke bare fysisk. Tenner på ungdommelig pågangsmot, hvis vi kan kalle det det. Liker ungdommelig tankesett. Det gir meg energi 😉. Når det er sagt, så er det ikke alle i 30 årene som har hverken ungdommelig pågangsmot eller tankesett. 😂

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, CIM skrev:

Det er ikke bare fysisk. Tenner på ungdommelig pågangsmot, hvis vi kan kalle det det. Liker ungdommelig tankesett. Det gir meg energi 😉. Når det er sagt, så er det ikke alle i 30 årene som har hverken ungdommelig pågangsmot eller tankesett. 😂

Hva om du finner en på egen alder som har det samme ungdommelige pågangsmotet og tankesettet, ville det gjøre samme nytten?

Anonymkode: fdf7b...a5a

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, bare omvendt. Jeg er mann, og tenner på eldre kvinner. Den eldste var 35 år eldre enn meg, 33/68

Anonymkode: cf487...572

Er det da snakk om hvordan hun ser ut eller hvordan hun oppfører seg?

Skrevet
15 minutter siden, CIM skrev:

Skjønner hva du mener :)  Jeg synes 50-åringer er så myndig og har noe over seg pga det. Ellers er det jo mange i 50-årene som oppfører seg som de er i tjueårene. Og det er ikke særlig tennende, da.. :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva om du finner en på egen alder som har det samme ungdommelige pågangsmotet og tankesettet, ville det gjøre samme nytten?

Trolig...... Det handler til syvende og sist om personlighet og kjemi.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jemma skrev:

Skjønner hva du mener :)  Jeg synes 50-åringer er så myndig og har noe over seg pga det. Ellers er det jo mange i 50-årene som oppfører seg som de er i tjueårene. Og det er ikke særlig tennende, da.. :)

Sant! Du har den alderen du har. Aksepter det. Alt annet er "turn off" for omgivelsene

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, CIM skrev:

Trolig...... Det handler til syvende og sist om personlighet og kjemi.

Ja, men ville ikke en kvinne på 53 som oppfører seg som en kvinne på 30, gitt litt følelsen av å være...jeg vet ikke...desperat?

At man ser på henne og tenker hun er for gammel til å være ungdommelig til sinns?

Eller finnes det noen måte å omgå det problemet på? 

5 minutter siden, CIM skrev:

Sant! Du har den alderen du har. Aksepter det. Alt annet er "turn off" for omgivelsene

Det motsier jo at en kvinne på 53 kan oppføre seg ungdommelig.

Eller...

Kan hun være 53 til vanlig og så være 30 i ny og ne?

Skrevet
10 minutter siden, Jemma skrev:

Men hva om en på 30 oppfører seg som 30 til vanlig, og så går helt inn i rollen som en på 50-60 i ny og ne?

Skrevet
1 hour ago, Jemma said:

Hvorfor? :) 

Kvinner over 50 er jo oftest i overgangsalderen, og da er de jo gjerne ikke særlig gira på sex. Demed er det jo ikke noe poeng i å tenne på dem.........

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av tredveårene og liker jenter i slutten av tyveårene. Hjelp, hva gjør jeg?

.

Skrevet

Å gjøre det mer komplisert enn nødvendig og konstruere problemstillinger..... det er "turn off"

Man må ikke analysere ihjel!!

Skrevet
Akkurat nå, Resignert skrev:

Kvinner over 50 er jo oftest i overgangsalderen, og da er de jo gjerne ikke særlig gira på sex. Demed er det jo ikke noe poeng i å tenne på dem.........

Kanskje det ikke er overgangsalderen sin skyld at de ikke er gira på sex! Alle menn i 50-60 årene er kanskje ikke like "turn on"?

Skrevet
3 minutter siden, CIM skrev:

Å gjøre det mer komplisert enn nødvendig og konstruere problemstillinger..... det er "turn off"

Man må ikke analysere ihjel!!

Nåvel, jeg svarte nettopp en yngre kvinne som tenner på far/datter-konstellasjonen.

Klart hun ville hatt mer nytte av å kunne leve denne ut med en jevnaldrende kjæreste, enn med en eldre fyr, som hun ikke ville like å være sammen med til vanlig.

Man må slutte å hele tiden blande sammen det man tenner på og det man vil være sammen med til vanlig. 

Skrevet
1 minutt siden, CIM skrev:

Kanskje det ikke er overgangsalderen sin skyld at de ikke er gira på sex! Alle menn i 50-60 årene er kanskje ikke like "turn on"?

Men kan ikke menn i 50-60 årene innta et ungdommelig pågangsmot og tankesett?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nåvel, jeg svarte nettopp en yngre kvinne som tenner på far/datter-konstellasjonen.

Klart hun ville hatt mer nytte av å kunne leve denne ut med en jevnaldrende kjæreste, enn med en eldre fyr, som hun ikke ville like å være sammen med til vanlig.

Man må slutte å hele tiden blande sammen det man tenner på og det man vil være sammen med til vanlig. 

👍

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tenne er en sak, å dele livet med er en helt annen.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...