AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Selv etter et år.. det var jeg som dumpet. Kan det være tegn på at hun er the one? Hun har ikke ny kjæreste. Dumpet henne pga noe jeg mente var dealbreaker da men jeg har et litt annerledes syn i dag. Verdt å prøve å ta opp kontakten? Anonymkode: 95d73...02c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Har du fortalt grunnen til at du kuttet ut vedkommende? Anonymkode: abe71...e0d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fortalt grunnen til at du kuttet ut vedkommende? Anonymkode: abe71...e0d Ja, det ble klart den gangen jeg slo opp Anonymkode: 95d73...02c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det ble klart den gangen jeg slo opp Anonymkode: 95d73...02c Da ser hun det utifra det. Anonymkode: abe71...e0d
jabx Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 Hva var det? Uansett, du lever bare en gang. Bedre å prøve enn å ikke prøve. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Det er klart du skal ta kontakt! Anonymkode: 6b5b6...628
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 Hun har ihvertfall ikke fortalt deg om den nye kjæresten sin. Anonymkode: dbeaa...e12 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 Synes du kan la henne være. litt egoistisk å ta kontakt bare fordi du ikke kommer deg videre selv. om hun har hatt det vondt etter bruddet og endelig begynt å komme seg opp igjen,så synes jeg du skal la det ligge hvis du ikke er helt sikker på at hun er den rette. Litt typisk oss mennesker å ikke tenke så langt at vi kanskje gjør vondt verre ved å prøve igjen. Anonymkode: c804e...f1c 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har ihvertfall ikke fortalt deg om den nye kjæresten sin. Anonymkode: dbeaa...e12 Hun har ikke kjæreste, jeg vet dette med sikkerhet. Anonymkode: 95d73...02c
snoren Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 Hvis du ikke har klart og komme deg over henne, selv etter mange år og hun ikke virker interessert er det på tide og kontakte en psykolog!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 Det man angrer mest på, er det man ikke gjorde! Hva har du å tape? Anonymkode: 70a9e...bea
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 5 minutter siden, snoren skrev: Hvis du ikke har klart og komme deg over henne, selv etter mange år og hun ikke virker interessert er det på tide og kontakte en psykolog! Jeg kan jo ikke vite hva hun føler Anonymkode: 95d73...02c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 Synes svaret på spørsmålet ditt har mye med hva grunnen til at det ble slutt var. Var det noe hun ikke kunne gjøre noe med som du dumpet henne for. Og hun hadde det vanskelig i tia etterpå?, i såfall ett stort nei. Hvis det var noe hun kunne gjøre noe med og bruddet ikke var problematisk så prøv absolutt. Anonymkode: f134b...4e1 3
Perfektlyimperfekt Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes svaret på spørsmålet ditt har mye med hva grunnen til at det ble slutt var. Var det noe hun ikke kunne gjøre noe med som du dumpet henne for. Og hun hadde det vanskelig i tia etterpå?, i såfall ett stort nei. Hvis det var noe hun kunne gjøre noe med og bruddet ikke var problematisk så prøv absolutt. Anonymkode: f134b...4e1 Mye enig i det her. Svaret ligger i bruddet,var det et vondt brudd så nei. Hvor lenge var dere sammen før du dumpet henne før dette da? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå