AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 I de fleste tilfeller hvor man har sex utenfor forhold (ons, tilfeldig sex, dating og ff) så tar menn veldig lett på det og behandler ofte kvinner dårlig. For eksempel ved å ghoste dem, trekke seg unna, date flere, ha sex med flere, finne en annen uten å gi beskjed osv. Det virker som at det å ha sex utenfor forhold betyr at dere tenker at dere kan behandle dama akkurat som dere vil, og at ikke noen "regler" eller normer finnes. Som at kvinnen har frasagt seg alle "rettigheter" til å bli behandlet på en respektfull og bra måte, og dere kan gjøre som dere vil med denne relasjonen uten å ta noen hensyn til kvinnen, og til det faktum at hun også er et menneske med følelser og grenser. Synes dette går igjen i tråd etter tråd her inne, og jeg har opplevd endel sånt selv. Kjenner også mange andre kvinner som har opplevd det samme. Så hva er greia? Er alt "lov" for dere når dere har sex med kvinner utenfor forhold? Anonymkode: 6d3e6...d40 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har aldri hatt sex utenfor forhold, hovedsakelig fordi jeg ikke er attraktiv nok for det. Det er først og fremst de kjekkeste som har tilgang til den type sex, og den brutale sannheten tror jeg er at de ligger med masse damer de ikke er tiltrukket av. Så når sexen er over og hormonene roer seg frister det lite å ligge å kose Anonymkode: 56d20...6ab 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Klokeste innlegget jeg har lest på kg siden 2006, for dette er en helt 100% korrekt gjenspeiling av hvordan samfunnet har blitt, og det er skremmende. Jeg tror at vi er VELDIG mange kvinner som tar skade av denne oppførselen, selv om også en del kvinner tåler dette fint og sikkert er uenige med meg. Det er kanskje kvinner som har vært heldige, og unngått disse mennene. Og det er så utrolig kjedelig syns jeg, jeg elsker sex og har sexlyst på lik linje som en ung mann. Likevel må jeg undertrykke dette som singel, siden jeg også er sårbar og har tatt skade av hvordan de har behandlet meg etterpå, som om det ligger instinktivt i dem å føle avsmak for damer som ikke venter i mange mnd. Og dette menn som jeg har stolt på og først vist en god side av seg selv. Eneste jeg føler det trygt å ligge med er eksen, siden han er like god og respektfull mot meg etterpå, men er ikke veldig heldig da jeg helst skulle kommet meg over han og videre. Anonymkode: 32cc6...41b 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Klokeste innlegget jeg har lest på kg siden 2006, for dette er en helt 100% korrekt gjenspeiling av hvordan samfunnet har blitt, og det er skremmende. Jeg tror at vi er VELDIG mange kvinner som tar skade av denne oppførselen, selv om også en del kvinner tåler dette fint og sikkert er uenige med meg. Det er kanskje kvinner som har vært heldige, og unngått disse mennene. Og det er så utrolig kjedelig syns jeg, jeg elsker sex og har sexlyst på lik linje som en ung mann. Likevel må jeg undertrykke dette som singel, siden jeg også er sårbar og har tatt skade av hvordan de har behandlet meg etterpå, som om det ligger instinktivt i dem å føle avsmak for damer som ikke venter i mange mnd. Og dette menn som jeg har stolt på og først vist en god side av seg selv. Eneste jeg føler det trygt å ligge med er eksen, siden han er like god og respektfull mot meg etterpå, men er ikke veldig heldig da jeg helst skulle kommet meg over han og videre. Anonymkode: 32cc6...41b TS her: Takk for innspillet ditt. Er glad for å høre at du synes det stemmer så godt med virkeligheten, selv om det er veldig synd at det er blitt sånn. Men som du sier så er vi veldig mange kvinner som opplever dette, og det er virkelig ikke bra at det er sånn at vi ikke kan stå fritt til å ha sex utenfor forhold uten at menn behandler oss dårlig og stygt. Jeg legger også merke til at nesten ingen menn svarer i denne tråden, og synes jo det er ganske rart. Anonymkode: 6d3e6...d40 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: I de fleste tilfeller hvor man har sex utenfor forhold (ons, tilfeldig sex, dating og ff) så tar menn veldig lett på det og behandler ofte kvinner dårlig. For eksempel ved å ghoste dem, trekke seg unna, date flere, ha sex med flere, finne en annen uten å gi beskjed osv. Det virker som at det å ha sex utenfor forhold betyr at dere tenker at dere kan behandle dama akkurat som dere vil, og at ikke noen "regler" eller normer finnes. Som at kvinnen har frasagt seg alle "rettigheter" til å bli behandlet på en respektfull og bra måte, og dere kan gjøre som dere vil med denne relasjonen uten å ta noen hensyn til kvinnen, og til det faktum at hun også er et menneske med følelser og grenser. Synes dette går igjen i tråd etter tråd her inne, og jeg har opplevd endel sånt selv. Kjenner også mange andre kvinner som har opplevd det samme. Så hva er greia? Er alt "lov" for dere når dere har sex med kvinner utenfor forhold? Anonymkode: 6d3e6...d40 Det er ikke deg det er synd på! Det er den som blir bedratt det er synd på. Selvfølgelig kan du ikke forvente noe av et menneske som er utro, de er jo ikke gode 🤦🏻♀️ Anonymkode: ef57d...fea
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke deg det er synd på! Det er den som blir bedratt det er synd på. Selvfølgelig kan du ikke forvente noe av et menneske som er utro, de er jo ikke gode 🤦🏻♀️ Anonymkode: ef57d...fea Mener single menn da, ikke gifte menn. Anonymkode: 6d3e6...d40 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 Må slenge meg på og si meg enig med Ts her. Er en godt voksen dame, singel og truffet single menn med denne oppførselen. Er det blitt en trend! Skulle gjerne fått synspunkter fra menn med denne oppførselen, det er vel det samme som å tro på julenissen! Anonymkode: da221...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 Du har rett selvsagt, men samtidig så tenker jeg som kvinne dette: dette kan vi kvinner ganske lett gjøre noe med. Vi kan kollektivt nekte menn sex utenfor forhold. Igjen. Det har fungert før og vil fungerere raskere nå ettersom det er relativt hardt å finne bordeller i vår tid. Anonymkode: bcfdc...19a 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Skulle gjerne fått synspunkter fra menn med denne oppførselen, det er vel det samme som å tro på julenissen Jeg er mann og svarte på dette tidligere i dag, men ser ut som svaret blir ignorert 😜 Det er ikke så stor andel av menn som står bak den uforpliktende sexen. Mannlig seksualitet er gratis, kvinnelig seksualitet er noe som er lite tilgjengelig for en gjennomsnittlig mann. Alle damer vet nok dette innerst inne, når de har en ff, ons etc. er det veldig ofte med en mann de aldri kunne fått som kjæreste. Fordi han i de fleste tilfeller er mer attraktiv. Og damer kan lett ligge med nesten hvem de vil. Når sexen er ferdig er ikke denne mannen interessert i noe mer. Han er ikke tiltrukket av alle damene han ligger med, og han skylder dere strengt tatt ingenting. Anonymkode: 56d20...6ab 1
Grandidosa83 Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må slenge meg på og si meg enig med Ts her. Er en godt voksen dame, singel og truffet single menn med denne oppførselen. Er det blitt en trend! Skulle gjerne fått synspunkter fra menn med denne oppførselen, det er vel det samme som å tro på julenissen! Anonymkode: da221...6ee Er ikke dette bare baksiden av medaljen av den seksuelle frigjøringen da? Dette var jo det man har slåss for i alle år: knulle i øst og vest uten forpliktelser. Det er rart at kvinner vil ha sex på lik linje med menn, men når sexen er overstått så blir man skuffet over at det ikke ble mer. Kanskje på tide og skjønne at kjønn ikke bare er en sosial konstruksjon?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Klokeste innlegget jeg har lest på kg siden 2006, for dette er en helt 100% korrekt gjenspeiling av hvordan samfunnet har blitt, og det er skremmende. Jeg tror at vi er VELDIG mange kvinner som tar skade av denne oppførselen, selv om også en del kvinner tåler dette fint og sikkert er uenige med meg. Det er kanskje kvinner som har vært heldige, og unngått disse mennene. Og det er så utrolig kjedelig syns jeg, jeg elsker sex og har sexlyst på lik linje som en ung mann. Likevel må jeg undertrykke dette som singel, siden jeg også er sårbar og har tatt skade av hvordan de har behandlet meg etterpå, som om det ligger instinktivt i dem å føle avsmak for damer som ikke venter i mange mnd. Og dette menn som jeg har stolt på og først vist en god side av seg selv. Eneste jeg føler det trygt å ligge med er eksen, siden han er like god og respektfull mot meg etterpå, men er ikke veldig heldig da jeg helst skulle kommet meg over han og videre. Anonymkode: 32cc6...41b Dem behandler damer som venter i flere måneder og som dritt når dem endelig klarer å få dem til sengs. Just sayin. Menn må være noen av de falskeste som finnes. Anonymkode: 4a921...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er mann og svarte på dette tidligere i dag, men ser ut som svaret blir ignorert 😜 Det er ikke så stor andel av menn som står bak den uforpliktende sexen. Mannlig seksualitet er gratis, kvinnelig seksualitet er noe som er lite tilgjengelig for en gjennomsnittlig mann. Alle damer vet nok dette innerst inne, når de har en ff, ons etc. er det veldig ofte med en mann de aldri kunne fått som kjæreste. Fordi han i de fleste tilfeller er mer attraktiv. Og damer kan lett ligge med nesten hvem de vil. Når sexen er ferdig er ikke denne mannen interessert i noe mer. Han er ikke tiltrukket av alle damene han ligger med, og han skylder dere strengt tatt ingenting. Anonymkode: 56d20...6ab Mhm, og så beleilig for dere menn å fostre opp denne tanken om at når vi blir flørtet med og gitt inntrykk av at interessen er gjensidig, så er det også vår feil når vi blir behandlet respektløst etterpå, siden vi ikke var pene nok. Har svelget denne kollektive løgnen i årevis jeg, frem til jeg begynte å lufte tankene mine til andre menn og bekjente, «syns du jeg var alt for stygg for denne mannen, som var ekstremt pågående og virkelig virket som om likte meg, frem til vi hadde sex og da skulle han helst være kvitt meg etterpå, frem til brødsmulene ble kastet senere slik at jeg ikke skal komme meg helt videre». Reaksjonene jeg fikk vekket meg, da spesielt menn kunne si at disse mennene hadde fått seg en dame langt over eget nivå, og noen i verste fall på samme nivå, og de kunne ikke fatte og begripe at jeg kunne tro jeg ikke var pen nok. Men guess what, det var jeg helt overbevist om pga menn som deg. Uansett et helt vridd verdisyn dere har. Skulle tatt seg ut om jeg som sykepleier skulle behandlet enkelte pasienter som dritt, bare fordi de var mindre pene enn meg. Greit det er jobb og man ikke skal diskriminere, men si det ikke fantes lover om sånt, så hadde jeg fremdeles ALDRI behandlet mennesker jeg hadde en relasjon til etter hvor de lå i liga i forhold til meg, fyttirakkern så kvalmt. Så er det jo også sånn at menn kaster seg etter disse kvinnene de forkaster etterpå, og som egen ikke omvendt. Virkelig en uheldig utvikling som skader mange kvinner. Anonymkode: 32cc6...41b 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker said: Mhm, og så beleilig for dere menn å fostre opp denne tanken om at når vi blir flørtet med og gitt inntrykk av at interessen er gjensidig, så er det også vår feil når vi blir behandlet respektløst etterpå, siden vi ikke var pene nok. Har svelget denne kollektive løgnen i årevis jeg, frem til jeg begynte å lufte tankene mine til andre menn og bekjente, «syns du jeg var alt for stygg for denne mannen, som var ekstremt pågående og virkelig virket som om likte meg, frem til vi hadde sex og da skulle han helst være kvitt meg etterpå, frem til brødsmulene ble kastet senere slik at jeg ikke skal komme meg helt videre». Reaksjonene jeg fikk vekket meg, da spesielt menn kunne si at disse mennene hadde fått seg en dame langt over eget nivå, og noen i verste fall på samme nivå, og de kunne ikke fatte og begripe at jeg kunne tro jeg ikke var pen nok. Men guess what, det var jeg helt overbevist om pga menn som deg. Uansett et helt vridd verdisyn dere har. Skulle tatt seg ut om jeg som sykepleier skulle behandlet enkelte pasienter som dritt, bare fordi de var mindre pene enn meg. Greit det er jobb og man ikke skal diskriminere, men si det ikke fantes lover om sånt, så hadde jeg fremdeles ALDRI behandlet mennesker jeg hadde en relasjon til etter hvor de lå i liga i forhold til meg, fyttirakkern så kvalmt. Så er det jo også sånn at menn kaster seg etter disse kvinnene de forkaster etterpå, og som egen ikke omvendt. Virkelig en uheldig utvikling som skader mange kvinner. Anonymkode: 32cc6...41b Jeg personlig har aldri hatt sex utenfor forhold, jeg er gift. Men de i omgangskretsen min som hadde det da jeg var yngre var utelukkende veldig attraktive. De fleste mennene jeg omgikk hadde ikke ons etc., men det var en liten gruppe som hadde seg med alle damene. Jeg prøver ikke være en drittsekk, jeg prøver å forklare at damer som ligger med menn utenom forhold stort sett ligger med en ganske liten gruppe menn. Og sannheten er at veldig få av damene de lå med kunne de tenkt seg noe mer med. Anonymkode: 56d20...6ab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå