Høydehopperen Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Var på butikken her forleden og ble oppmerksom på en dame 35-40 i frukt og grøntavdelingen som stod med ryggen til meg. Hun hadde den deiligste jeans-rumpa i manns minne! Ble stående og beundre det nydelige synet en stund helt til jeg ser at hun står og ser på meg i speilet. Jeg fikk det plutselig travelt, så oppfattet ikke helt reaksjonen hennes. Hvordan hadde dere damer reagert i en sånn situasjon? 1
FluffyJuggernaut Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg syns det er ubehagelig å bli glodd på. Men i enkelte tilfeller kan det være komisk også, kommer litt an på personen. Er det noen som bare har festet øynene på deg og glemt seg litt, og svetter til når h*n oppdager hva de gjør, så er det mest humoristisk. Er det noen som du føler kler av deg med blikket så blir det fort creepy. Å kaste ett blikk på noen man finner attraktiv er noe vi fleste er skyldig i, men å bli stå å stirre er ekkelt. 2
Høydehopperen Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2019 22 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Å kaste ett blikk på noen man finner attraktiv er noe vi fleste er skyldig i, men å bli stå å stirre er ekkelt. Var ikke sånn at jeg stod bak noen reoler og spionerte nei😊 Hele seansen varte sikkert under 5 sekunder men føltes lenge der og da. Håper hun tok det som et kompliment da iallefall.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Her må man jo nesten svare litt dobbeltmoralsk 🙈😂 Hadde jeg synes at du så bra ut, så hadde jeg smilt til deg 😁 Hadde jeg ikke likt trynet ditt, så hadde jeg kanskje frest noen gloser til deg 🤬 There it is! 🙈😂😂 Anonymkode: fb7ab...69f 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 Hadde bare fnist litt av det og tatt det som en kompliment uansett utseendet på mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå