AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Er ikke så god på det med dating. Når jeg møter noen jeg liker kan jeg bli litt for pågående trur jeg. Blir forvirret. Skal jenta ta kontakt? Initiativ? Osv. Anonymkode: 60195...a2c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Finnes ingen fasit. Men generelt om begge er interessert vil begge gradvis ønske mer og mer kontakt. Ikke gifte seg på første date, men heller ikke leke hard to get. Nyte hverandres selskap og etterhvert prioritere å møtes ofte når man ikke er på jobb. Anonymkode: 24b62...7e3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Det eneste som egentlig betyr noe er at begge liker hverandre. Mange damer tror det handler om spill, hvem som sender melding, og når etc. Det er ikke så komplisert. Finn noen som vil ha deg like mye som du vil ha han Anonymkode: d4a7f...800 1
Gent82 Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som egentlig betyr noe er at begge liker hverandre. Mange damer tror det handler om spill, hvem som sender melding, og når etc. Det er ikke så komplisert. Finn noen som vil ha deg like mye som du vil ha han Anonymkode: d4a7f...800 Helt enig. (Ps tror anonymbruker #1 er mann 😂)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå