Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 3000 kr god pris for vogna + sittedel? Den er på tilbud i en butikk, altså helt ny. 

Og hvilken farge skal jeg velge? Den som er billigst, eller den som jeg synes er finest men koster 3500 kr? Klarer ikke å bestemme meg 😎

Her er bilder :

images.jpeg.c179c0d7e7ad6a2f9f6194a433e86475.jpeg

download.jpeg.2f86d477c597129241b860b382ce5be0.jpeg

Liker den røde best, men den blir kanskje litt mye? Hva tenker dere? 

Anonymkode: e3f83...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra pris. :) Hvis du følger med på prisjakt ser du at vognen ikke har vært så billig før. Sikkert fordi 2-ern kommer nå. Jeg kjøpte kombivogna for 5000 i sommer og er veldig fornøyd. 

jeg synes den olivengrønne er finere enn rød, og i tillegg kanskje mer nøytral som farge hvis du har tenkt å selge videre. Hvis det ikke er noe du er opptatt av ville jeg bare kjørt på med den fargen du liker best.  

Anonymkode: 9e806...3a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har den rød. Veldig fornøyd.

Skrevet

Ville ventet og kjøpt Britax Smile 3. 

Anonymkode: c26cd...edd

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er en bra pris. Har den samme og er veldig fornøyd. Har grønn for å kanskje lettere få videresolgt. Kjøpte med hard bagdel pluss sittedelen for 6900 ny i våres.

Anonymkode: c342a...e06

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville ventet og kjøpt Britax Smile 3. 

Anonymkode: c26cd...edd

Når kommer den da? Baby er 4,5 måned, så vil helst ikke vente så lenge. Og vet du prisen på den? Og hvile endringer som er gjort? :)

Skrevet
50 minutter siden, Rosa Sitron said:

Jeg har den rød. Veldig fornøyd.

Så fint. Hvordan er fargen i forhold til bilder her oppe? Er fargen lik? 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er en bra pris. Har den samme og er veldig fornøyd. Har grønn for å kanskje lettere få videresolgt. Kjøpte med hard bagdel pluss sittedelen for 6900 ny i våres.

Anonymkode: c342a...e06

Takk for svar. Det tenker jeg og, at grønn kanskje blir lettere å selge videre. 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Så fint. Hvordan er fargen i forhold til bilder her oppe? Er fargen lik? 

Ganske lik:)

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Når kommer den da? Baby er 4,5 måned, så vil helst ikke vente så lenge. Og vet du prisen på den? Og hvile endringer som er gjort? :)

Den er til forhåndssalg nå, så rett rundt hjørnet. Ser ut til å ligge på 7000. Det er lenger rygg iallfall.

Skrevet

3000 kr var en kjempegod pris, så jeg ville slått til. Jeg ville ikke betalt 500 kr for en annen farge, det er slikt som man venner seg til med en gang og aldri tenker over igjen. Dessuten er den øverste (hvis det er den som koster 3000 kr) mer nøytral og lettere å selge videre.

Smile 3 er sikkert forbedret, men den vil jo være helt ny og ikke på tilbud med det første. Og ligge i en helt annen prisklasse.

Jeg ville slått til!

Anonymkode: 4dde7...245

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig bra pris. :) Hvis du følger med på prisjakt ser du at vognen ikke har vært så billig før. Sikkert fordi 2-ern kommer nå. Jeg kjøpte kombivogna for 5000 i sommer og er veldig fornøyd. 

jeg synes den olivengrønne er finere enn rød, og i tillegg kanskje mer nøytral som farge hvis du har tenkt å selge videre. Hvis det ikke er noe du er opptatt av ville jeg bare kjørt på med den fargen du liker best.  

Britax smile 2 versjon 2? 

Anonymkode: 007a2...229

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Britax Smile III kommer snart.

Anonymkode: 4dde7...245

Skrevet

Har den grønne, er veldig fornøyd. 3000 er kjempe fin pris :)

Anonymkode: d23cf...4d8

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mente 3-ern. Tastaturbom! 

Skrevet

Venter på 3, for den varer lenger. Lenger rygg og mye høyere maksvekt. Men jeg har en lang, tung unge, ellers hadde jeg kanskje gått for 2.

Anonymkode: ee34d...a25

Skrevet

3000kr? Slå til! Vi brukte 9000kr for Britax 2 ifjor, men da kjøpte vi litt ekstra regntrekk og skinnfell til. 

Anonymkode: 37988...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...