Gå til innhold

Pupper og onanering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere jenter/damer må ta på puppene deres når dere onanerer. Er dette en så viktig del av seksualiteten deres at dere må ta på dem for å bli kåt? Evt, gjør dere det automatisk under onaneringen, men egentlig ikke må gjøre det?

Anonymkode: 4ebd5...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MÅ ikke, men det er en liten bonus, akkurat som når mange av dere menn koser med ballene mens dere runker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å la hendene gli gjennom håret, men det er ikke en effektiv runkestrategi da jeg burde han minst en hånd på penis og en til å holde meg fast. Fordi jeg runker bare på greiner ute i skogen for å være nær mine forfedre som levde i trærne. Det har har endt med null orgasme og syv sykehusopphold pga fall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 14.09.2019 skrev:

haha. Slutt å tull.

Nei. Jeg er ganske deilig der jeg sitter fem meter over bakken og lar hendene gli gjennom håret. Hva heter han som etterligner meg? Tarzabal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Evt, gjør dere det automatisk under onaneringen, men egentlig ikke må gjøre det?

Jo flere erogener man berører jo fortere lurer man hjernen til å sende ut orgasmen. Så det er ikke sååå rart eller dumt å ta på puppene😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender ofte at mannen min suger meg på puppene mens jeg fikser opp nedentil selv. Det pleier å bli veldig bra.

Anonymkode: 69d98...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BangersBeans&Mash
2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg pleier å la hendene gli gjennom håret, men det er ikke en effektiv runkestrategi da jeg burde han minst en hånd på penis og en til å holde meg fast. Fordi jeg runker bare på greiner ute i skogen for å være nær mine forfedre som levde i trærne. Det har har endt med null orgasme og syv sykehusopphold pga fall.

Venter på at boka «Svar fra @MortenMinstelønn» skal komme i butikkene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berøring av brystene mine gir meg ingenting, en mann kan fint leke med dem ol. men kjenner svært lite i dem, så det blir alt for hans del. Så nei jeg rører ikke dem i det hele tatt når jeg er alene.

Anonymkode: 8314e...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig når mannen min tar meg på puppene, - gjør det selv når jeg holder på alene og innbiller meg at det er han som gjør det. Elsker det!

Anonymkode: c6b34...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det hender ofte at mannen min suger meg på puppene mens jeg fikser opp nedentil selv. Det pleier å bli veldig bra.

Anonymkode: 69d98...1f0

Hadde aldri blitt tent av dette, hvertfall ikke etter å ha ammet 4 små oppigjennom. 

Anonymkode: 38fc5...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...