AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg lurer på om dere jenter/damer må ta på puppene deres når dere onanerer. Er dette en så viktig del av seksualiteten deres at dere må ta på dem for å bli kåt? Evt, gjør dere det automatisk under onaneringen, men egentlig ikke må gjøre det? Anonymkode: 4ebd5...8f0
SardintrollReturns Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 MÅ ikke, men det er en liten bonus, akkurat som når mange av dere menn koser med ballene mens dere runker. 1
MortenMinstelønn Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg pleier å la hendene gli gjennom håret, men det er ikke en effektiv runkestrategi da jeg burde han minst en hånd på penis og en til å holde meg fast. Fordi jeg runker bare på greiner ute i skogen for å være nær mine forfedre som levde i trærne. Det har har endt med null orgasme og syv sykehusopphold pga fall. 4
MortenMinstelønn Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, 14.09.2019 skrev: haha. Slutt å tull. Nei. Jeg er ganske deilig der jeg sitter fem meter over bakken og lar hendene gli gjennom håret. Hva heter han som etterligner meg? Tarzabal?
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Evt, gjør dere det automatisk under onaneringen, men egentlig ikke må gjøre det? Jo flere erogener man berører jo fortere lurer man hjernen til å sende ut orgasmen. Så det er ikke sååå rart eller dumt å ta på puppene😜 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Det hender ofte at mannen min suger meg på puppene mens jeg fikser opp nedentil selv. Det pleier å bli veldig bra. Anonymkode: 69d98...1f0
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg pleier å la hendene gli gjennom håret, men det er ikke en effektiv runkestrategi da jeg burde han minst en hånd på penis og en til å holde meg fast. Fordi jeg runker bare på greiner ute i skogen for å være nær mine forfedre som levde i trærne. Det har har endt med null orgasme og syv sykehusopphold pga fall. Venter på at boka «Svar fra @MortenMinstelønn» skal komme i butikkene 😂
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 Berøring av brystene mine gir meg ingenting, en mann kan fint leke med dem ol. men kjenner svært lite i dem, så det blir alt for hans del. Så nei jeg rører ikke dem i det hele tatt når jeg er alene. Anonymkode: 8314e...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg synes det er deilig når mannen min tar meg på puppene, - gjør det selv når jeg holder på alene og innbiller meg at det er han som gjør det. Elsker det! Anonymkode: c6b34...b35
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Det hender ofte at mannen min suger meg på puppene mens jeg fikser opp nedentil selv. Det pleier å bli veldig bra. Anonymkode: 69d98...1f0 Hadde aldri blitt tent av dette, hvertfall ikke etter å ha ammet 4 små oppigjennom. Anonymkode: 38fc5...b30 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå