Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest heier på andrepassen
Skrevet

Kun skryt=reklame (uansett om varen er god eller dårlig)

Litt realisme og nøkternhet, selv i et program som idol, må man kunne forvente.

Jeg heiet på Margareth i fjor, hun vant ikke, men klarte seg best i det virkelige liv. Der er ingen dommere som skryter av et dårlig produkt.

I år heiet jeg på Tone og forhåpentligvis får hun suksess senere, selv om hun ikke er en Idol-vinner. Hun har i alle fall nydelig stemme, og synger rent!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er litt dårlig gjort av dommerne å heie fram noen av deltakerne uavhengig av prestasjoner.

"Det var liutt falskt her og der men det gjør ingen ting" - til noen.

"I dag var det mye bedre enn det du har prestert før i konkurransen, for det har IKKe vært bra" til andre.

(Ikke ordrette sitater nei)

Skrevet

jeg tror Jorun vant fordi hun har "pakka" som trengs - hun er bra på scenen, hun synger bra, hun er kuul.

Skrevet

Helt enig med trådstarter. Likevel synes jeg Jorun var en verdig vinner, absolutt. Hun kan jo synge, selv om hun har vært litt opp og ned vokalmessig i det siste. Det jeg ikke liker er at dommerne skryter av henne uansett hvor falskt hun synger. Hun tåler da å få kritikk hun også!

Gjest lilletroll
Skrevet
Jorun vant fordi dommerne har heiet henne fram fra dag en. Hun har fått god tilbakemeldin uansett hvor surt hun har sunget. Tone har holdt god standard hele veien' date=' og vært klart dyktigere musikalsk, men henne har dommerne oversett. Dette ble avgjort for lenge siden. Hva med et idol uten dommernes kommentarer? :-x[/quote']

:klappe:

(dommerne har innrømmet at de bevisst har skrytt mest av Jorun fordi de vil se henne som vinner....)

Skrevet
Jorun vant fordi dommerne har heiet henne fram fra dag en. Hun har fått god tilbakemeldin uansett hvor surt hun har sunget. Tone har holdt god standard hele veien' date=' og vært klart dyktigere musikalsk, men henne har dommerne oversett. Dette ble avgjort for lenge siden. Hva med et idol uten dommernes kommentarer? :-x[/quote']

Det har jeg også tenkt flere ganger. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...