AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Hei! Er en jente på 19, som bruker ppiller. Har aldri glemt en, men den siste mnden har jeg slurvet mer enn jeg pleier. Det skal likevel være innenfor, da det aldri har gått mer enn 36 timer mellom dem. Hadde mensen denne uken og den virket normal, siste samleie var litt over to uker siden Jeg har i det siste stresset veldig med skole, spesielt fredag igår og idag. Kjente meg kvalm begge dagene og hadde vel noe som lignet et panikkanfall, og jeg kastet opp i dag. Kan det være mulig at jeg er gravid når jeg hadde mensen? Anonymkode: 7ffed...9c6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Har man hatt sex kan man være gravid. Om du tar en test eller ikke er opp til deg Så får du bestemme om det er bedre å vite det nå eller om du får kul på magen liksom. Anonymkode: 0e92a...807
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Virker rart når jeg har hatt mensen slik jeg skal, husket ppillene og har ingen andre symptom, men tar en test til uken. Anonymkode: 7ffed...9c6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Virker rart når jeg har hatt mensen slik jeg skal, husket ppillene og har ingen andre symptom, men tar en test til uken. Anonymkode: 7ffed...9c6 Du har jo ikke ekte mensen på pilla uansett. Anonymkode: b74f8...227 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 P-pille er ikke 100% sikker prevensjon! Anonymkode: ee765...caf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo ikke ekte mensen på pilla uansett. Anonymkode: b74f8...227 Jeg er klar over at det er en bortfallsblødning, som man får når man ikke tilsetter hormon i den pillefrie uken. Hvis man derimot blir gravid skal jo kroppen produsere disse hormonene selv, og mensen vil utebli. Det kan så klart skje at man har mensen når man er gravid, men det er svært sjeldent og blødningen vil ofte være noe annerledes. Anonymkode: 7ffed...9c6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: P-pille er ikke 100% sikker prevensjon! Anonymkode: ee765...caf Det er jeg fullt klar over, og derfor jeg spør Anonymkode: 7ffed...9c6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 Hvis du har pult, tar du en graviditetstest. Hvorfor spørre om dette? Det er jo bare å dra på apoteket 🙄 Anonymkode: fb7b4...f44 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har pult, tar du en graviditetstest. Hvorfor spørre om dette? Det er jo bare å dra på apoteket 🙄 Anonymkode: fb7b4...f44 Det er ikke en selvfølge at jeg tar en test hver gang jeg har sex. Spør fordi jeg vil høre andre sine synspunkter, forhåpentligvis noen som har mer erfaring og er forståelsesfull. Anonymkode: 7ffed...9c6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg fullt klar over, og derfor jeg spør Anonymkode: 7ffed...9c6 Men siden du er klar over det så burde du bare ta en test istedenfor å spørre!😊 du kan kjøpe en haug med billige tester på nettet om du er så aktiv, for da har du en haug når sånne mistanker kommer! Anonymkode: ee765...caf 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er en jente på 19, som bruker ppiller. Har aldri glemt en, men den siste mnden har jeg slurvet mer enn jeg pleier. Det skal likevel være innenfor, da det aldri har gått mer enn 36 timer mellom dem. Hadde mensen denne uken og den virket normal, siste samleie var litt over to uker siden Jeg har i det siste stresset veldig med skole, spesielt fredag igår og idag. Kjente meg kvalm begge dagene og hadde vel noe som lignet et panikkanfall, og jeg kastet opp i dag. Kan det være mulig at jeg er gravid når jeg hadde mensen? Anonymkode: 7ffed...9c6 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er klar over at det er en bortfallsblødning, som man får når man ikke tilsetter hormon i den pillefrie uken. Hvis man derimot blir gravid skal jo kroppen produsere disse hormonene selv, og mensen vil utebli. Det kan så klart skje at man har mensen når man er gravid, men det er svært sjeldent og blødningen vil ofte være noe annerledes. Anonymkode: 7ffed...9c6 Til å være 19 høres du litt vel erfaren ut men. Du kan fint være gravid og ha mensen for det. Den du hadde var jo uansett ikke en menstruasjon så du bør helt klart ta en graviditetstest på morgenurinen i plastbeger. Husk at en baby koster sinnsykt mye penger og er noe du må gå 100% inn for så hvis du slurver fordi du ønsker å bli gravid så vær sikker på dette er noe du er klar for. Ikke lur barnefar inn i det heller. Barnet trenger to engasjerte foreldre og du trenger en engasjert støttespiller. Anonymkode: f844e...6b3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til å være 19 høres du litt vel erfaren ut men. Du kan fint være gravid og ha mensen for det. Den du hadde var jo uansett ikke en menstruasjon så du bør helt klart ta en graviditetstest på morgenurinen i plastbeger. Husk at en baby koster sinnsykt mye penger og er noe du må gå 100% inn for så hvis du slurver fordi du ønsker å bli gravid så vær sikker på dette er noe du er klar for. Ikke lur barnefar inn i det heller. Barnet trenger to engasjerte foreldre og du trenger en engasjert støttespiller. Anonymkode: f844e...6b3 Jeg slurvet så klart ikke fordi jeg ønsker å bli gravid, har bare vært hektisk i det siste, men aldri glømt en pille. Og ja, jeg er klar over at andre prevensjonsmidler er tryggere, men de tåler jeg ikke. Anonymkode: 7ffed...9c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå