Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ojojoj, hvilken gledens dag - Christian bekrefter sin kjærlighet til Jorun og jeg får hjelp til å ordne link til dagboken min og gode greier. Jaja, blir spennende i morgen også da :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jorun og Christian = :kline:

:hjerte: hihi, jeg synes det er koselig jeg.

Også ble jeg veldig glad for at Jorun vant, en nydelig jente med vanvittig sjarm og fin stemme.

(til og med Rosinen måtte felle noen dråper saft)

Gjest seroxata
Skrevet

hehe, det var jo faktisk ganske skjønt..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Noen som synes det var sjarmerende at hun bare sa sykt og sinnsykt? Jeg syntes det var utrolig irriterende.

Gjest gjest1
Skrevet
Utrolig søtt og rørende at hun ble så satt ut!

.. og så tror jeg vel egentlig at dette er det beste som kunne skje for Tone: nå kan hun få platekontrakt og heller lage en plate med rolige og melodiøse ballader som passer til stemmen hennes, i steden for å bli tvunget inn i en "popete" Idol-greie...

Enig!!

Noen som synes det var sjarmerende at hun bare sa sykt og sinnsykt? Jeg syntes det var utrolig irriterende.

Enig her også. Syns det ble for dumt slik som hun holdt på. Hva med å synge den nye idol-sangen slik at folk faktisk husker den. Men det hørtes ut som en ganske kjedelig låt det lille jeg fikk med meg.

Gjest Cerise
Skrevet

Beste kommentaren var jo før hun skulle synge første sang: "jaaaaaa, dette e jo riiiiiiiiimelig mooooorroooo" :hoho::hoho::hoho: festlig jente,det der :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...