AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg traff en veldig hyggelig mann på torsdag..... Vi har sendt litt meldinger etter dette, og begge to har sagt at vi hadde det innmari hyggelig.... Han er bortreist hele neste uke, er jeg for ivrig (orker ikke å skremme han bort....) om jeg tar initiativ til å treffes i morgen? Anonymkode: 55dc6...199
SpringYard Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Menn liker damer som tar initiativ, så kjør på! 😁 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Akkurat nå, SpringYard skrev: Menn liker damer som tar initiativ, så kjør på! 😁 Enig. Liker det selv.😊 Anonymkode: 4117b...10e 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Hvis han synes det er negativt at du tar initiativ er han ikke interessert. Så kjør på Anonymkode: ae897...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Ts her: jeg tok initiativ. Det pasdet ikke for han i kveld, men han ville gjerne møtes til lunch om det passet for meg. Så nå har vi vært på hyggelig lunch 😍 Anonymkode: 55dc6...199 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå