AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Har en klarna konto med 4000 kr på. Noen som var erfaring med dette ? Kommer det en regning så betaler jeg så mye jeg kan av denne summen ? Har aldri hatt noe på avbetaling før å får litt noia av å ha 4000 der...er d renter også ? Er det mye? Anonymkode: 7fb0a...d0f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Klart det er renter. Et minstebeløp å betale hver måned. Klarna har hyggelig kundeservice, har kun bra erfaring med klarna. Anonymkode: 6355b...b94 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Ligger ikke rentene der på omtrent 20%? Anonymkode: cff4e...015
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Er 4000 mye å ha på en klarna konto? Blir det mye ut av rentene ? Si jeg betaler inn 1000kr hver mnd? Anonymkode: 7fb0a...d0f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 4000 mye å ha på en klarna konto? Blir det mye ut av rentene ? Si jeg betaler inn 1000kr hver mnd? Anonymkode: 7fb0a...d0f Du må sjekke rentene og nedbetalingsplanen for din avtale. Lurt å undersøke dette på forhånd, slik at du vet hva totalbeløpet blir. Det er dyrere å ha lån hos Klarna enn å betale alt på en gang, ja. Men 4000 bør være overkommelig for de fleste som har litt penger å betale ned. Jeg ville likevel prioritert å betale ned forbrukslån over annet forbruk som ikke er nødvendig. Dumt å la slike småsummer hope seg opp og bli dyrere enn nødvendig. Anonymkode: 6bb8a...970
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Klarna-konto burde være helt unødvendig, det er omtrent som å ha kredittkort. Hvorfor ikke bare betale ned alt med en gang? Har du virkelig opprettet Klarna-konto med 4 000 kr uten å sjekke betingelsene? Anonymkode: 8a78c...196
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Kan godt ha Klarna konto, men da må du også tenke på å ha penger klar til å betale! Det er selvsagt skyhøy rente! Bruker Klarna selv når jeg handler på nett. Når regningen kommer, så står der en samlet sum (alt du skylder) og et minimumsbeløp du må betale. Det beløpet er ganske lavt, og veldig dumt å velge.. (Topp for Klarna da 😂) Du betaler så mye du vil over minimumsbeløpet. Jeg betaler alt på første regning. Ellers kommer vel regningene en gang pr mnd. Anonymkode: 4633b...16a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 Så får du i tillegg 45 kr pr mnd regning om du velger nedbetaling. Men har i grunnen bare positive opplevelser med de selv. Anonymkode: a3c1b...cd0
Million Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 Å ha en Klarna konto med nedbetaling, koster omtrent det samme som å ha et kredittkort med nedbetaling. Renten er høy, og det er gjerne månedlig gebyr i tillegg, totalt sett er det dyrt. Jeg velger gjerne Klarna som betaling når jeg skal kjøpe noe på nettet, men jeg velger Klarna faktura og betaler hele beløpet når fakturaen kommer. Uten gebyr, uten renter. Det er en lur idè å ikke bruke mer penger enn man har, sies det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå