AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg vil strikke et tubeskjerf, men er så usikker på hvor stort og bredt det bør være. Jeg vil ikke at det skal bli for løst og henge så mye ned, men heller ikke at det blir så tett at man ser litt stiv ut😁 Jeg har sett på blant annet denne oppskriften, men jeg synes det ser ut som den blir litt løs. Jeg fryser sånn når det er kaldt ute og må ha noe som dekker og er litt tettere i halsen. Noen tanker og erfaringer?😊 setter pris på alt av tips😊 Anonymkode: 40c30...e9e
Frida Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil strikke et tubeskjerf, men er så usikker på hvor stort og bredt det bør være. Jeg vil ikke at det skal bli for løst og henge så mye ned, men heller ikke at det blir så tett at man ser litt stiv ut😁 Jeg har sett på blant annet denne oppskriften, men jeg synes det ser ut som den blir litt løs. Jeg fryser sånn når det er kaldt ute og må ha noe som dekker og er litt tettere i halsen. Noen tanker og erfaringer?😊 setter pris på alt av tips😊 Anonymkode: 40c30...e9e Jeg er enig med deg, den er for løs til å varme halsen, og det er vel det som er meningen med noe sånt. Jeg ville strikket en prøve i ønsket garn og så regnet ut hvor mange masker du trenger for å få det passe rundt halsen.
Gjest Pompom Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Ja den der blir alt for løs, den er mer pynt ser det ut som. Det finnes jo også mange fine halser du kan strikke, jeg bruker mye av det om vinteren da jeg ikke takler å ha mye rart i halsområdet 😛
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg har strikket dette skjerfet og det passer perfekt! Du kan sno det tre ganger og få det helt tett og varmt, eller to ganger og få mer luft. https://www.ravelry.com/patterns/library/gap-tastic-cowl Anonymkode: 26d5b...513
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har strikket dette skjerfet og det passer perfekt! Du kan sno det tre ganger og få det helt tett og varmt, eller to ganger og få mer luft. https://www.ravelry.com/patterns/library/gap-tastic-cowl Anonymkode: 26d5b...513 Tusen takk for tips! Jeg synes det også så litt løst ut med to ganger og litt stramt med tre😅 men kanskje det er annerledes siden det er såpass bredt😊 Anonymkode: 40c30...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå