AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Er i en periode hvor jeg har ekstrem uro/angst uten at jeg helt vet hvorfor. Eller vet, det er bekymringer om fremtiden. Ting jeg ikke kan påvirke. Har fått sobril og må ta det innimellom. Har dager hvor jeg ikke bruker sobril. Er redd for avhengighet. Er helt fiksert på angsten og prøver desperat å finne løsninger. Hjelper jo ikke.... Er også i overgangsalderen. Tror endel av uroen kommer pga av dette. Noen som har erfaring og gode råd/tips? Vurderer tankefeltterapi og akupunktur. Anonymkode: 19036...8c1
Silva Pluvialis Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Har du fått diagnosen generalisert angstlidelse? Går du til psykolog? 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 12 minutter siden, Hubbie skrev: Har du fått diagnosen generalisert angstlidelse? Går du til psykolog? Jeg går til en psykiater. To alvorlige livskrise de siste ukene som har fått meg rett inn i angsthullet. Gråter mye. Masse uro. Vondt i magen. Klarer ikke å spise. Brekker meg. Klarer ikke å skru av katastrofe tanker om hva som kan skje i framtiden. Vet det er bortkastet energi, jeg kan ikke kontrollere fremtiden. Føler meg manisk i forhold til å finne en løsning. Skal igjennom et tøft møte på onsdag. Håper det roer seg etter det. Men hva skjer neste gang livet smeller.... Har vært igjennom mye de siste 6 årene. Alvorlig sykdom hos meg selv og partner. Et barn som sliter. Blitt ufør. Tømme dager.... Anonymkode: 19036...8c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå