Rumle Skrevet 6. oktober 2019 #21 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis beveger man seg nå over til en standard med USB-C. Anonymkode: 91138...9aa Hva er det?
Mollie Skrevet 6. oktober 2019 #22 Skrevet 6. oktober 2019 Huff jeg har flere roteskuffer🙈 en på kjøkkenet der det ligger blant annet: Masse penner Handlelisteblokker Perm med masse oppskrifter Post-it Ladere til mobiler og iPad Sånne klippser til å lukke poser med Brevåpner Digital kjøkkenvekt Div nøkkelringer Take away menyer En pakke grillspyd Lommelykt 😂🙈
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #23 Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Hva er det? De fleste produsenter av datamaskiner, mobiltelefoner, osv har gått over til å bruke USB-C til å lading(og dataoverføring). Slik at man kan bruke den samme laderen til flere forskjellige elektriske dubbeditter. Anonymkode: 91138...9aa 1
Rumle Skrevet 6. oktober 2019 #24 Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste produsenter av datamaskiner, mobiltelefoner, osv har gått over til å bruke USB-C til å lading(og dataoverføring). Slik at man kan bruke den samme laderen til flere forskjellige elektriske dubbeditter. Anonymkode: 91138...9aa Åh? Det høres jo fantastisk ut
Gjest #Rasshøl Skrevet 6. oktober 2019 #25 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har roteskuff i stua, på kjøkkenet, i gangen, på soverommet, på badet. Det er alt mulig rart i de skuffene. Men merkelig nok, veit jeg hva som er i dem og hvor det ligger. Grunnen til at jeg har flere er fordi jeg slenger ting oppi skuffene, når jeg rydder og skal vaske kjapt. De inneholder alt annet enn søppel, og ødelagte ting.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #26 Skrevet 6. oktober 2019 Reflekser. Både refleksbånd til å ha rundt armen og hengereflekser av diverse slag. Flere runde, en bjørn, en frosk, en enhjørning, en katt. Utallige (ubrukte!) hundeposer tatt ut fra diverse jakkelommer. Batterier. En Spiderman-figur og en Hulken-figur. Fargeblyanter. En (!) hanske, to pannebånd og et par votter. En kopp med binders og spiker En gyselig hundesele med sebramønster. Ubrukt, men fått i gave, så har ikke hatt hjerte til å kaste den. En blyantspisser. Anonymkode: 9e334...f07
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #27 Skrevet 6. oktober 2019 45 minutter siden, Baklava skrev: Litt James Bond over den der. Eller MacGyver? 😂 Litt av en blanding oppi der ja. Fant nå nytt, lighter. 3 stk. Anonymkode: 1f1cd...4a4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #28 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har to rotskuffer til, men de er ikke like interessante som den i gangen. Den i gangen er der jeg hiver små plukk fra lommer. Kjøkkenet har poser av div størrelser, teip, saks, kjøkkenvekt, batterier, poseklyper, penner, post-it lapper, lyspærer og en lighter. Stuen har alt av ledninger og kabler og duppeditter, og telys, pyntesteiner, en løper og fjernkontroller til alt og ingenting. Anonymkode: 1f1cd...4a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå