AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Hva har du i roteskuffa di? Et sånt røft overblikk og si det med få ord. Her er det alt frå medisin til skokrem Anonymkode: 72c66...344
solmåneogstjerner Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Hvilken av dem? Hvor mye tid har du? 4
exictence Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 serveringsbrett, tape, kulepenn, strikk, flybillett, klistremerker, notatblokk, påbegynt sjokolade som er godt pakket inn.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Teip, penn, batteri, sånne uåpnede klesruller med lim, 3D briller, bakcup-briller(ser veldig fårlig og må ha backup da jeg fort kan få meg en knyttneve i fjeset på jobb), tamponger(ubrukte selvsagt!), ørepropper... gudene vet Anonymkode: 258ce...4cc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 STelys, servitter, skrutrekker, batterier, penner, tape, hårruller, skokrem, div bruksanvisninger Anonymkode: 745cf...537
niniel Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 En kjøkkenskuff som er vår roteskuff for tiden... Der finner vi blant annet: kulepenner, navneklistrelapper til to barn, tape, kjøkkenhåndklær, forkler, plastnetting til å ha rundt glassflasker på reise, to stofftrekk til en brødkurv, frø til planting, antakelig noen stearinlys, noen julekort som ble til overs. Dette er det jeg vet av UTEN å sjekke 😂 Holder roteskuffen rotete med god samvittighet da jeg vet at den på magisk vis vil dukke opp et annet sted i huset om jeg rydder den 😁 Tror svigermor får spader av den skuffen, så nok en grunn til å beholde den som den er 😆 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 Orker ikke å grave frem alt, men kan gi det jeg ser og husker. Det er stor en stor dobbel skuffe. - Passet mitt - mastercard ubrukt - mobildeksel x4 - Coop medlemskort - Tamponger - Hårstrikk - En q-tips - nøkkelring - bankbrikke - hundegodteri - Kondomer - bind - batteri - tannen til tantebarnet mitt som falt ut da han var på besøk, glemte å gi den til søsteren min for 2 år siden. WTF! - briller - Gammel vibrator - høreapparat - Ketchup fra mcdonalds, fra hvilket år de er fra aner jeg ikke, yuk! - høretelefoner - USB kabel jeg ikke vet hva er til - gammel mobil - Ny uåpnet popsocket x3 - hårspenner - brillerens pakninger spredt i skuffen - solbriller - Frikortet for 2019. 2018 og 2017, altså 3 stk - en gaffel - Lite speil - Ekstra nøkkelen til bilen - En maskara fra gud vet hvilket år - teiprull - skrujern - tyggispakke fra gud vet hvilket år - saks - GPS til bilen Må rydde i skuffen men orker ikke nå. Anonymkode: 1f1cd...4a4 1
MortenMinstelønn Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke å grave frem alt, men kan gi det jeg ser og husker. Det er stor en stor dobbel skuffe. - Passet mitt - mastercard ubrukt - mobildeksel x4 - Coop medlemskort - Tamponger - Hårstrikk - En q-tips - nøkkelring - bankbrikke - hundegodteri - Kondomer - bind - batteri - tannen til tantebarnet mitt som falt ut da han var på besøk, glemte å gi den til søsteren min for 2 år siden. WTF! - briller - Gammel vibrator - høreapparat - Ketchup fra mcdonalds, fra hvilket år de er fra aner jeg ikke, yuk! - høretelefoner - USB kabel jeg ikke vet hva er til - gammel mobil - Ny uåpnet popsocket x3 - hårspenner - brillerens pakninger spredt i skuffen - solbriller - Frikortet for 2019. 2018 og 2017, altså 3 stk - en gaffel - Lite speil - Ekstra nøkkelen til bilen - En maskara fra gud vet hvilket år - teiprull - skrujern - tyggispakke fra gud vet hvilket år - saks - GPS til bilen Må rydde i skuffen men orker ikke nå. Kan du ta dette alfabetisk? 1
Rumle Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Alle ting som ikke passer noe sted og som jeg hater å forholde meg til! Og høyest på listen over ting som seriøst tar knekken på meg er x-antall ledninger/ladere/transformatorer(?)/kabler og alt mulig annet tull man får med alt man kjøper i dag Endret 6. oktober 2019 av Rumle 1
Gjest Saul Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 Roteskuffen er på kjøkkenet og inneholder skriveblokk, kulepenner, målebånd, batterier og uendelige med ladere.
SoWhat? Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 Ledninger og kabler ja 😄 og teip og plaster og tegnestifter. Binders og vinopptrekker. Hundeleke og reflekser. Og en del mýnter ++ 1
Gjest Witch24 Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Betalte regninger, som skal makuleres etterhvert. Hullmaskin Nøkkelringer Håndholdte spillemaskiner som gameboy, gameboy color, gameboy advance, 2 3DSer og en playstation vita. Diverse spill til disse. Noen tegninger. Endret 6. oktober 2019 av Witch24
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #15 Skrevet 6. oktober 2019 Sytråd og nåler, tusj, forstørrelsesglass og en gammel lommebok. Anonymkode: 1b7d6...430
Baklava Skrevet 6. oktober 2019 #16 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke å grave frem alt, men kan gi det jeg ser og husker. Det er stor en stor dobbel skuffe. - Passet mitt - mastercard ubrukt - mobildeksel x4 - Coop medlemskort - Tamponger - Hårstrikk - En q-tips - nøkkelring - bankbrikke - hundegodteri - Kondomer - bind - batteri - tannen til tantebarnet mitt som falt ut da han var på besøk, glemte å gi den til søsteren min for 2 år siden. WTF! - briller - Gammel vibrator - høreapparat - Ketchup fra mcdonalds, fra hvilket år de er fra aner jeg ikke, yuk! - høretelefoner - USB kabel jeg ikke vet hva er til - gammel mobil - Ny uåpnet popsocket x3 - hårspenner - brillerens pakninger spredt i skuffen - solbriller - Frikortet for 2019. 2018 og 2017, altså 3 stk - en gaffel - Lite speil - Ekstra nøkkelen til bilen - En maskara fra gud vet hvilket år - teiprull - skrujern - tyggispakke fra gud vet hvilket år - saks - GPS til bilen Må rydde i skuffen men orker ikke nå. Anonymkode: 1f1cd...4a4 Litt James Bond over den der. Eller MacGyver?
Frøkensina Skrevet 6. oktober 2019 #17 Skrevet 6. oktober 2019 De fleste skuffene mine er roteskuffer så dette blir en umulig oppgave 😅
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #18 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Rumle skrev: Alle ting som ikke passer noe sted og som jeg hater å forholde meg til! Og høyest på listen over ting som seriøst tar knekken på meg er x-antall ledninger/ladere/transformatorer(?)/kabler og alt mulig annet tull man får med alt man kjøper i dag Heldigvis beveger man seg nå over til en standard med USB-C. Anonymkode: 91138...9aa
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 6. oktober 2019 #19 Skrevet 6. oktober 2019 Binders, gummistrikk, teip, sånne møbeldotter, usb-minnepenn, fyrstikk, linjal, penn, tusj, post-it lapper, rs lim, saks, stiftemaskin, iphonelader
Snabeltann Skrevet 6. oktober 2019 #20 Skrevet 6. oktober 2019 Nesten alt nevnt overfor + gamle telefoner (5 stk) og skismurning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå