AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg synes livet er altfor kort til å kun ha en eller to hunder. Er det flere med tre hunder eller flere her? Hvordan går det, Utfordringer og gleder? Anonymkode: cab57...d63
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Nå har vi bare to, men jeg synes det er en for mye. Krevende å ha tid til å trene de hver for seg etter jobb med barn i huset. Det er også vanskeligere å finne noen til å passe to hunder hvis vi skal bort en helg. Ikke er hundene bestiser heller, de bare bor sammen. Ellers er jeg enig i at livet er for kort, også når en tenker på antall hunder. Litt skummelt å tenke på hvor mange eller få hunder jeg har igjen når en ser for seg at hver lever i 13-15 år. Anonymkode: 9a903...ba5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Elsker å ha to hunder! De har selskap i hverandre, stor hage de leker intenst i - turer etc. Vurderer en hund til! Jeg velger kun 1.å adoptere 2. Alltid større blandingshunder 3. alltid kastrerte. Ei veninne har 8 hunder. Hun har selvsagt stor eiendom , der det også er flere innheininger. Anonymkode: f26f3...0d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå