AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Del Skrevet 4. oktober 2019 Har ei venninna som sin sønn har blitt plukket ut før å komme ned å trene med et europeisk storlag etter at han har vært på en treningsleir med denne klubben. Gutten er bare 9 år og jeg tenker hvor stort er det liksom?? Hun er så stolt, men jeg tenker at det er vel ikke så stort.... Anonymkode: 13e1d...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. oktober 2019 #2 Del Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ei venninna som sin sønn har blitt plukket ut før å komme ned å trene med et europeisk storlag etter at han har vært på en treningsleir med denne klubben. Gutten er bare 9 år og jeg tenker hvor stort er det liksom?? Hun er så stolt, men jeg tenker at det er vel ikke så stort.... Anonymkode: 13e1d...c6a Det er vel likegyldig, hvorfor kan hun ikke få være stolt og glad for det da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 4. oktober 2019 #3 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det er stort! Vær raus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Del Skrevet 4. oktober 2019 3 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Det er stort! Vær raus Det er fotball det er snakk om og i en så ung alder er det veldig tidlig å si om man blir god. Han hadde vært på en fotballcamp der de ble trent av unge trenere fra dette laget. Og han gjorde visst et godt inntrykk på trenerne så de inviterte han ned for et treningsopphold. Syns bare det høres så rart ut.... Anonymkode: 13e1d...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Del Skrevet 4. oktober 2019 For en opplevelse og selvtillitsboost for denne gutten. Klart at det er stort for barn og mor. Han er jo sikkert kjempestolt og spent. Hun er selvsagt spent og stolt. Og det har de all grunn til å være. Hva er galt med deg? Kan du ikke bare være glad på dems vegne?! Uten å bry deg for mye. Jeg elsker å få høre slike ting av mine venner. Er jo så moro å høre gode ting som skjer i en ellers dårlig verden. Glede er gratis og varer lenge. Anonymkode: 4354a...74f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. oktober 2019 #6 Del Skrevet 4. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fotball det er snakk om og i en så ung alder er det veldig tidlig å si om man blir god. Han hadde vært på en fotballcamp der de ble trent av unge trenere fra dette laget. Og han gjorde visst et godt inntrykk på trenerne så de inviterte han ned for et treningsopphold. Syns bare det høres så rart ut.... Anonymkode: 13e1d...c6a Sorry, det eneste som er rart her er at du lager en tråd om dette her og generelt synes dette er et problem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Del Skrevet 4. oktober 2019 Selvfølgelig er mor stolt. Og for mor og sønn, så er selvfølgelig dette stort. Husker da min sønn hadde hip hop forestilling da han var 6 år, og han var den som sto helt foran. Jeg var så stolt, kom til og med noen tårer. Man er jo stolt over barna sine, for selv de små ting. Anonymkode: 00c5e...7c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Del Skrevet 4. oktober 2019 Så klart hun er stolt! Anonymkode: 337b7...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 5. oktober 2019 #9 Del Skrevet 5. oktober 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er fotball det er snakk om og i en så ung alder er det veldig tidlig å si om man blir god. Han hadde vært på en fotballcamp der de ble trent av unge trenere fra dette laget. Og han gjorde visst et godt inntrykk på trenerne så de inviterte han ned for et treningsopphold. Syns bare det høres så rart ut.... Anonymkode: 13e1d...c6a Uansett er mor stolt og glad. Hvorvidt du synes det er rart eller ikke, er irrelevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 5. oktober 2019 #10 Del Skrevet 5. oktober 2019 Haha, tidenes misunnelig-tråd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 5. oktober 2019 #11 Del Skrevet 5. oktober 2019 Selvfølgelig er dette stort. Storklubbene lar ikke hvem som helst trene med seg. Det er jo en anerkjennelse på hvor god han faktisk er. Tenk for en opplevelse det vil være for gutten. Klart både gutt og foreldre er stolte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #12 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hvorfor er du så kjip, smålig og misunnelig? Anonymkode: 98734...0a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #13 Del Skrevet 5. oktober 2019 Dersom det å få trene med ett europeisk topplag ikke er stort nok for deg, så lurer jeg litt på hva du synes er stort nok? Må ett barn helt opp i verdenseliten før du mener mor har grunn til å være stolt? Anonymkode: e5fb5...bbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #14 Del Skrevet 5. oktober 2019 Selvfølgelig er det en stor prestasjon og en utrolig morsom opplevelse for en 9-åring. Skjønner godt at familien er stolt. Hvorfor er du så sjalu? Anonymkode: 95e39...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 5. oktober 2019 #15 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Det er stort! Er ikke mange norske 9-åringer som blir plukket ut til sånt. Endret 5. oktober 2019 av Amberleaf Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 5. oktober 2019 #16 Del Skrevet 5. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninna som sin sønn har blitt plukket ut før å komme ned å trene med et europeisk storlag etter at han har vært på en treningsleir med denne klubben. Gutten er bare 9 år og jeg tenker hvor stort er det liksom?? Hun er så stolt, men jeg tenker at det er vel ikke så stort.... Anonymkode: 13e1d...c6a Så flink han er 😉🤓, burte være litt stolt du også som kjenner dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå