AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jente her. Jeg har endelig kommet til det punktet at jeg klarer 1 chins (underhåndsgrep og nøytralt grep) og tar vanligvis mellom 3-5 sett, med ca 1 min pause mellom settene. Har kommet meg dit ved å trene negative. Nå har jeg klart den ene en stund, men kommer ikke lengre. Tror det er mye psykisk- at jeg tror det blir for tungt med to.. Hvis jeg følger et konkret program vet jeg hva jeg skal gjøre. Har du tips til hvordan jeg skal klare flere? Trener 2-3 ganger styrke i uka 😄 Anonymkode: 36c41...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 4. oktober 2019 #2 Del Skrevet 4. oktober 2019 På Biltema selger de strikker i forskjellige tykkelser. Bruk slike strikk ref. video. Bruk strikk med større hjelp først så tynnere og tynnere strikk for tyngre chins og bedre progresjon. 3 sett med 3-10 reps. alt etter hvor du er på programmet. Når det er såpass tungt som det er til deg vil jeg anbefale lengre pauser imellom settene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå