Gå til innhold

Typer på treningssenteret

Gnå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger litt nummer 1 siden jeg ikke alltid gidder å tørke av apparater hvis jeg ikke har svettet særlig mye.

Det er en som kvalifiserer som en nummer 9 på treningssenteret. Det er helt ekstremt hvor mye han stønner og både høyt og lenge. Blir litt satt ut av det :) Ja, og så svetter han sinnsykt mye så må alltid tørke av apparatene etter han.

Det er også to kompiser som trener sammen. Vet ikke om de klager siden de snakker polsk, men de prater og prater og prater.

De fleste oppfører seg heldigvis normalt da.

Anonymkode: 20d23...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg er ingen av disse. Jeg er normal med normal folkeskikk. 

Ja, altså jeg rydder alltid etter meg. Men det frister jo å bare gå videre når jeg er ferdig, så jeg må tenke at "en sånn fyr vil ikke jeg være", før jeg gjør det. :) 

Og når vi først er inne på dette. Burde det ikke være en kategori for

1) venninner på treningssenter? De som bruker maaange/vekter apparater samtidig, og bruker masse tid på å skravle i stedet for å trene?

2) de som okkuperer apparatene for å klikke på telefonen? (Pauser er lov, men de må vel ikke vare i fem minutter?)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kvinner som er mere opptatt av å prate om menn og barn en å trene😂har noen sånne der jeg trener, går fort 5-6 min mellom vært halvhjerte sett med skulderpress eller Bicepcurl. 

Anonymkode: 13063...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...