Gå til innhold

Feil på Tinder Pluss?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Betalte for et halvt år Tinder Pluss i august. Tenkte det var en risiko ift det å slette profilen, men valgte likevel å slette nå i september da jeg var så møkk lei og ville restarte profilen. Betalte på nytt for Tinder Pluss i en måned, men nå etter 4 dager viser det seg at jeg plutselig ikke får sett hvem som har likt meg likevel. Får opp melding om at noen har likt meg, men ingenting er endret inne på siden der jeg normalt ser dette (kun de samme som før er å oppspore). Har fått opp mange varsler nå, men det endrer seg likevel ikke. Virker som at Tinder Pluss ikke fungerer, noe jeg synes er kjiiipt når jeg tross alt har betalt dobbelt for dette. Noen som har tips om hva jeg bør gjøre? Har oppdatert både tlf og app, restarta telefonen og forsøkt å lete opp nr til kundeservice til Tinder, men det eksisterer selvsagt ikke. Lei nå altså. Virkelig lei 😡

Anonymkode: bc3c2...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet her!!! 

Skrevet

Dere også har problemer? Jeg også tror noe er galt... Jeg hadde fått to meldinger fra en og når jeg skulle lese så var matchen borte. Han kan naturligvis ha fjernet matchen, men vi var midt i en hyggelig samtale, så det ville vært veldig merkelig i så fall 🤔

Anonymkode: 71fe1...f62

Skrevet

Det er vel Tinder Gold som har den muligheten?

Anonymkode: dab8e...f04

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel Tinder Gold som har den muligheten?

Anonymkode: dab8e...f04

Ok, sorry, aner ikke forskjell på Tinder pluss og gull. Er det ikke det samme? Uansett så har jeg betalt for dette ut januar, men valgte å slette profilen fordi jeg aldri har restartet og utvalget var lik null. Slettet, satte opp ny profil, betalte på nytt (men kun for en måned) og alt fungerte greit i ca 3 dager før jeg plutselig ikke får opp hvem som liker meg lenger (men får opp varsler om at NOEN har likt meg da, men beskjed om at profilen ikke lenger er tilgjengelig når jeg går inn på matcher/hvem som har likt meg). Fikk en superlike nå og han vises, men han er eneste blant 100-200 varsler jeg har fått siste døgnet. Irriterende!!! 

Skrevet

Må være noe galt dersom flere oppdager dette. Betalte til og med for en ekstra boost (på en restarta profil - absolutt unødvendig) i håp om at ting ville ordne seg da, men neida. Masse varsler, men ingenting synes inne på siden.

Skrevet

Har prøvd å finne svar på Tinder, men det finnes ikke hjelp å få. Har også gull og får opp mange «likes», men mår jeg går inn står «de»samme der, det blir ikke oppdatert. Prøvd logge meg av/på men det hjelper heller ikke. Irriterende når du har bet.for noe å det klikker og du ikke får hjelp!

Skrevet
4 minutter siden, Monkey12 skrev:

Har prøvd å finne svar på Tinder, men det finnes ikke hjelp å få. Har også gull og får opp mange «likes», men mår jeg går inn står «de»samme der, det blir ikke oppdatert. Prøvd logge meg av/på men det hjelper heller ikke. Irriterende når du har bet.for noe å det klikker og du ikke får hjelp!

Ja, jeg oppdaterte både appen og telefonen, sletta og restarta profilen (og betalte ekstra for nytt abonnement og også boost), har prøvd å sjekke ut med Tinder, men det er jo ingen hjelp å få. Ingen kundeservice, kun elektroniske svar på standardproblemer som overhodet ikke er å sammenlikne med dette. Virkelig dårlig. Da jeg sletta profilen på nytt oppga jeg "annet" som årsak til sletting og forklarte der hva som var galt. Håper de sjekker opp, men tviler.

Skrevet

Får opp flere superlikes nå, men altså kun superlikes og ikke vanlige likes 

Skrevet

Er tydligvis noe galt, for får frem kun «super likes»og ingen av de andre. Vært sånn siden i går kveld. Prøvd logge meg ut, logge meg inn på andre søkemotorer, men ingenting hjelper. Og ingen svar fra tinder sef. Enn null start kontoen din

Skrevet

Det er tinder gold som gir deg mulighet til å se hvem som har likt deg. Pluss gir deg mulighet til å «passporte» - dvs velge en annen by/sted, skjule alder, avstand, annonser, gir deg ubegrenset (?) mulighet til å angre etter venstreswiping og gjør at du kan velge å ha profilen din sånn at det er kun de du trykker liker på som ser deg - ikke andre 

Anonymkode: 16964...d06

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tinder gold som gir deg mulighet til å se hvem som har likt deg. Pluss gir deg mulighet til å «passporte» - dvs velge en annen by/sted, skjule alder, avstand, annonser, gir deg ubegrenset (?) mulighet til å angre etter venstreswiping og gjør at du kan velge å ha profilen din sånn at det er kun de du trykker liker på som ser deg - ikke andre 

Ja, har vel innsett at jeg har blanda litt mellom Tinder pluss og gull. Hadde begge og trodde det var samme greia. Uansett så fungerer ting som normalt igjen nå. Håper det gjør det for dere andre også. Ble mye styr denne gangen, synes jeg.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke ubegrenset.  Bare siste sveip, og ikke hvis du går ut av sveipeskjermen, eller ut av appen og tilbake.  

Anonymkode: fbfe9...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...