AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg har klart å få det selv om jeg alltid har vært opptatt av å pusse tenner morgen og kveld, og bruke tanntråd. Nå bruker jeg mellomromsbørster i tillegg, men har enda lommer, og må rense hos tannspesialist. Føler meg skitten, og mestringsfølelsen går rett i d*** når jeg ikke klarer å holde tennene rene engang. Er kvinne 33 år. Var hos tannlegen for to dager siden, og nå har jeg fått utslett/blemmer på leppa, og inni munnen kjenner jeg. Hva kan dette være? Anonymkode: b960b...db6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Ta kontakt med tannlegen du var til! Vit at du ikke er alene om dette. Anonymkode: 9d446...a10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Veldig du dumt at dette skjer når det er helg og tannlegen har stengt. Tannkjøttet er rødt og hovent, har aldri vært sånn før. 4 dager siden jeg var hos spesialist og fjernet belegg i tannkjøttlommene. Noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: b960b...db6
Spøkelse Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg fikk vite at jeg har pyrea på tirsdag og det er jo begynnende tilstand av det du beskriver. Tannlegen var flink til å berolige meg og sa at man er liksom bare heldig eller uheldig med dette. Du kan pusse som en gud og ha god tannhygiene og få det likevel.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Bruk corsodyl gele på aftene dine. Ro ned pussinga. Anonymkode: 265b8...5c1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg var på apoteket og fikk corsodyl til å skylle med siden tannkjøttet er blitt så hovent. Og så mente de jeg har munnsår, har flere blemmer rundt og på munnen, ser skikkelig ekkelt ut. Begynner å lure på om jeg reagerte på fluoren han smurte på tennene, for det gjorde han ikke gangen før, og dette skjedde ikke da. Har aldri hatt hull i tennene, og er opptatt av god hygiene, så dette er som et slag i trynet.. Anonymkode: b960b...db6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå