AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Hvordan kan jeg sile ut de damene som vil ha meg for den jeg er? Jeg har bil, båt, hytte og seff leilighet. Jeg har datet litt og følt at de damene for en dragning mot livsstilen min og da trekker jeg meg tilbake like kjapt som en skilpadde. Jeg tror mange damer føler at jeg har nok salt til grøten. Men for meg så blir det veldig feil. Anonymkode: 163f0...93b 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Fra mann til mann så mener jeg det er helt legitimt å utnytt søppel. Da får du ikke dårlig samvittighet heller Anonymkode: 163f0...93b 1
Nana Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Velge damer som har utdannelse, jobb, leilighet og ikke trenger din «livsstil» til å sole seg i? Damer som har felles interesser med deg og som du kan kommunisere lett og ledig med om alt? Bare en tanke 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 Hva ser du etter i damene du møter? Kun utseende, eller går du mest for personlighet? Bryr du deg om hun går med Louis Vuitton eller ei vanlig veske fra H&M? Og ikke minst; hvordan gå du kledd selv? H&M/Dressmann eller kun merkeklær? Hva slags interesser har du? Prøvd å finne noen der? Hva jobber du med? Hvis du vil være sikker på at du ikke blir tatt for pengene, så "dress down" til du blir kjent, ikke nevn noe om eiendelene annet enn at du eier en "vanlig leilighet".. Føler du for å snakke om båten eller hytta sier du hytta til kompisen/foreldra. Tenk over hvor dere drar på date.. The Thief sier noe helt annet om deg enn Scotsman, samme som Bølgen&Moi er noe helt annet enn Peppes/Egon/Big Horn etc... Anonymkode: edbae...b89 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 Selg alt du har, kjøp en sliten leilighet på Grorud og sett resten av pengene på konto. Dra på Dressmann og kjøp klær der. Ikke omgi deg med luksusartikler. Inviter daten på middag på Egon, Fridays, Schrøder, Dovrehallen etc. Ikke snakk om weekendturen til London, men fjellturen på DNT hytte. Gjerne om campingferien på Larkollen. Da bør du ha silt unna de verste golddiggerne.. Evt kan du bare leve som du gjør, men kun pule og dumpe de du mener er golddiggere og plukke ut den ene ekte rosen. Anonymkode: a3637...c3a 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 Så fordi man liker en som har alt på stell så er det galt? Så vi skal heller gå for han på NAV som leier leilighet, da er det greit liksom? Herregud. Anonymkode: b1dd3...b5f 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Ikke fortell om alt du eier før dere har datet en stund da. Anonymkode: 65371...7ef 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 Huff glad jeg ikke er mann med nok salt til grøten... lett å komme borti gold diggere... De damene som kler seg i dyre klær er nok mer opptatt av materialisme enn de som går i mindre dyre klær. Se hva slags interesser hun har. Er d noe annet enn shopping?? Ha som krav at de må klare og forsørge seg selv. Ha førerkort. Det er sånne basis krav jeg har til potensielle menn. Jeg vil ikke bli forsørger for en til. Tror d vil bli slitsomt i lengden. Eget førerkort og gjerne bil hvis en bor slik til at d er nødvendig ser jeg og om slitsomt hvis det er jeg som skal ha ansvar for at han skal komme seg hit og dit. Eller at jeg kan dra hvor jeg vil. Man er som regel ikke oppå hverandre 24/7 da hadde jeg nok gått på veggen😂😂. ja litt sånn jeg tenker da. godt voksen dame Anonymkode: c1489...cca 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 Kankskje du skal starte med å jobbe med din egen overfladiskhet før du beskylder andre for å være overfladisk? Altså hva får deg overhodet til å tro at du blir mer attrakitv av at du har en leilighet, bil, båt og hytte? Dette er jo dine ting og ting du ser som attraktivt FOR DEG. Det betyr ikke at andre tenker det samme om de tingene. En annen person vil f.eks tenke: hvorfor gidder noen å ha båt og hytte? Masse jobb, masse unødvendig kostnader til vedlikehold/leie av båtplass osv for ting som sjelden blir brukt og ligger brakk for det aller meste. Og uansett er jo dette DINE ting. En kvinne får jo ikke en båten din av å bli sammen med noen med båt akkurat: om hun skulle ønsker seg båt. Den er din, og hun liker neppe samme båt som deg heller. Anonymkode: 3f040...fb8 7
absinthia Skrevet 4. oktober 2019 #11 Skrevet 4. oktober 2019 Å ha bil, båt, hus/ leilighet og hytte er helt vanlig, blant single menn, der jeg kommer fra. De fleste eier bosted, båt og bil før de er 30. Dersom en av dem hadde stilt det samme spørsmålet som deg, ville mange klødd seg i hodet, for dette er faktisk mer vanlig blant de med yrkesutdannelse, enn blant de med mastergrader under 40, i det området. Jeg ville ledd høyt om en platearbeider eller sveiser, lurte på om damene var ute etter livsstilen hans. 😂 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 Ps, platearbeider og sveisere der jeg kommer fra tjener 600-800K i året. Har feite leiligheter, digre båter og fråtser i mastergrad damer med falske øyevipper😊 Anonymkode: 0a23b...f82
absinthia Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ps, platearbeider og sveisere der jeg kommer fra tjener 600-800K i året. Har feite leiligheter, digre båter og fråtser i mastergrad damer med falske øyevipper😊 Anonymkode: 0a23b...f82 Haha...jeg trodde først at du kom fra samme sted som jeg, men da jeg kom til de falske øyenvippene, skjønte jeg at du sikkert er lengre sørfra. 😅 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 Snakk om interesser og hva du liker istedetfor materielle goder på daten? Hvordan klarer du i det hele tatt å nevne at du eier alt det der på date? Anonymkode: 53119...6fe 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #15 Skrevet 4. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fordi man liker en som har alt på stell så er det galt? Så vi skal heller gå for han på NAV som leier leilighet, da er det greit liksom? Herregud. Anonymkode: b1dd3...b5f Ts fortjener en kvinne som blir glad i han for den han er, ikke hva han har! Anonymkode: 04db9...287 2
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2019 #16 Skrevet 4. oktober 2019 Ikke fortell dem om båten og hytten i begynnelsen da. Og ikke ta de med på dyre middager. Ikke verre enn det. 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #17 Skrevet 4. oktober 2019 Det verste jeg vet er når noen skryter at de har mye penger. Hvis det er det som dominerer daten så styrer jeg unna. Hvis personen og virker litt høy på pæra så blinker flagget for min del. Data en kar for lenge siden som kunne fortelle han skulle kjøpe hytte for 1,8 millioner kontant. Det ble for mye for min del, ble dynga ned i gaver. En ting er og være gavmild men så tipper det litt vel over og blir for mye. Som jeg sa til han, min kjærlighet kan ikke kjøpes med og gi meg gaver. Jeg tjente jo egne penger og hadde egen leilighet og bil. Vi var på en weekend tur som virkelig var spikern i kista for min del. Han ga meg penger og sa gå og kjøp det du har lyst på. Det var mye skryt av hva han eide og det var ikke derfor jeg ville være sammen med han. Jo mer kjent jeg ble med han jo mer skjønte jeg at dette kan ikke jeg leve med. Jeg ville bli kjent med personen bak fasaden og forstod også han ville dekke over at han drakk mye. Noen blir blenda over det materielle men det pleier som regel og komme fram etter en stund for en slik fasade klarer folk ikke skjule over tid. Hvis du skryter at alt du så kan det og være turn off. Anonymkode: b1555...c68 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #18 Skrevet 4. oktober 2019 Snakk om andre ting enn at du har bil, båt, hytte, leilighet og masse salt til grøten din. Anonymkode: 054ca...a05 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #19 Skrevet 8. oktober 2019 På Friday, October 04, 2019 den 1.24, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg sile ut de damene som vil ha meg for den jeg er? Jeg har bil, båt, hytte og seff leilighet. Jeg har datet litt og følt at de damene for en dragning mot livsstilen min og da trekker jeg meg tilbake like kjapt som en skilpadde. Jeg tror mange damer føler at jeg har nok salt til grøten. Men for meg så blir det veldig feil. Anonymkode: 163f0...93b Neste tråd på Kvinneguiden: Kvinne som blir sammen med en mann, og et godt stykke inn i forholdet finner kvinnen ut at mannen faktisk sitter temmelig godt i de. Så blir det klaging her over en lav sko, fordi kvinnen bare er interessert i forbruk, forbruk, forbruk, forbruk. Anonymkode: 3fbe3...8bc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #20 Skrevet 8. oktober 2019 På 4.10.2019 den 5.20, AnonymBruker skrev: Ikke snakk om weekendturen til London, men fjellturen på DNT hytte. Har du ikke fått med deg at trenden har snudd? Anonymkode: 69c3d...1ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå