AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Hvilke astmamedisiner bruker dere som har astma? Hvor mange typer prøvde dere før dere fant den riktige? Er nysgjerrig på hva dere andre bruker. Anonymkode: 04127...da8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Alvesco til daglig bruk (forebyggende) og airomir (?) før anstrengelse eller når jeg et tett. Fant ut ved en tilfeldighet at jeg hadde astma, og fikk de medisinene. Funker bra, så har aldri prøvd noen andre. Anonymkode: ca3a1...e93
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Singulair tabletter og symbicort astmaspray daglig, samt ventoline ved behov. Har prøvd mange forskjellig spraytyper, men husker ikke navnet på dem. Anonymkode: d603e...776
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg bruker Flutiform nå. Hva har jeg brukt? Bricanyl, Ventoline, Airomir, Serevent, Pulmicort, Flutide, Symbicort, Relvar og Singulair tabletter. I veldig dårlige perioder har jeg også brukt kortison tabletter. Jeg har hatt astma i 30 år, men har dårlige og gode perioder. De siste årene har vært dårlige og jeg sliter med å finne en medisin som er god nok. Noen av medisinene har jeg til og med blitt dårligere av. Flutiform fungerer greit, men jeg kan ikke si at jeg som medisinert har normal lungefunksjon. Langt i fra, jeg hoster også opp mye slim flere ganger om dagen. Anonymkode: 6d3ff...8a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå