Gå til innhold

Inni vagina!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Oppdaget nå i kveld når jeg tok å vasket meg nedentil at det er noe inni vagina. Kanskje en halv cm inn, så kjennes det raglete ut. Tok å kikka i speilet og da er det som om det er noe slags utvekster, små klumper eller hva jeg skal si. Kunne sammenliknet med små hemoroider bare i vagina.. noen som har hatt, eller har noen mening? Skal til legen på tirsdag men selvfølgelig blir jeg jo litt bekymret! 

Anonymkode: ac7ae...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er på fremsiden, virker det helt normalt at det er "raglete" like innenfor åpningen. 

Anbefaler deg å google litt. Har du ikke lært noe om dette før? 

Anonymkode: bf96f...bde

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er på fremsiden, virker det helt normalt at det er "raglete" like innenfor åpningen. 

Anbefaler deg å google litt. Har du ikke lært noe om dette før? 

Anonymkode: bf96f...bde

Skal jeg legge til bilde? Haha 😛 ingenting som har vært der før i hvertfall.. er som en slags «blokkering». Kommer forbi det, men er mye trangere da. 

Skrevet

Nedsunken livmor. Kom deg til gynekolog. 

Skrevet
5 minutter siden, feebee skrev:

Nedsunken livmor. Kom deg til gynekolog. 

Tror du at det kan være det? 😮 har født for 6 uker siden.. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja. 

Skrevet

Få gynekolog til å sjekke så klart. 

Skrevet
2 minutter siden, feebee skrev:

Få gynekolog til å sjekke så klart. 

Er det slikt som man kan avvent litt med? Fram til tirsdag feks da jeg skal til legen? 

Skrevet

Er det slikt som man kan avvent litt med? Fram til tirsdag feks da jeg skal til legen? 

Nå er ikke jeg noen ekspert men tror nok det vil gå bra å vente til tirsdag :) Lykke til!

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nedsunket livmor er helt ufarlig. Du kan vente i årevis om du ikke har store plager. Mange vet ikke engang at de har det. Vær allikevel OBS på at mange gynekologer ikke klarer å diagnostisere prolaps, og selv store prolaps kan gå uoppdaget om man ikke går til spesialist. Så hvis du har store plager og gynekologer sier alt er fint, få deg en time hos spesialist på sykehuset. Lykke til.

Anonymkode: 7ef6a...b4c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nedsunket livmor er helt ufarlig. Du kan vente i årevis om du ikke har store plager. Mange vet ikke engang at de har det. Vær allikevel OBS på at mange gynekologer ikke klarer å diagnostisere prolaps, og selv store prolaps kan gå uoppdaget om man ikke går til spesialist. Så hvis du har store plager og gynekologer sier alt er fint, få deg en time hos spesialist på sykehuset. Lykke til.

Anonymkode: 7ef6a...b4c

Om en ligger på benk og ikke i stol under undersøkelsen vil de mest sannsynlig ikke oppdage prolaps, for alt legger seg fint på plass når det ikke er noe press nedover.

Så er enig i at en ikke må gi opp om det ikke oppdages ved første undersøkelse ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...