Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.76. Skulle gjerne vært noen cm lavere, men bærer alle cm med stolthet. Det ser ikke bra ut å lute ryggen for å se kortere ut.

Kjenner jo mange andre på min høyde som ser flotte ut, så da gjør nok jeg det også :D

Skrevet

Hei

Dere som svarer her som er 158. Hva veier dere. Jeg sliter med vekta for tia og veier 60..

Er jeg egentlig feit uten at noen sier noe til meg. trener vekter og muskler veier mer enn fett.. men men ..

svar :-)

Skrevet
Jeg er 1.76. Skulle gjerne vært noen cm lavere, men bærer alle cm med stolthet. Det ser ikke bra ut å lute ryggen for å se kortere ut.

Kjenner jo mange andre på min høyde som ser flotte ut, så da gjør nok jeg det også :D

.. helt motsatt av meg .. som gjerne skulle lagt på 8-10 cm på samme høyde... Er hvertfall minst 5 cm for lav - og skulle gjerne vært 185 ... :wink:

Skrevet

*Prøve hardt å overføre noen cm til bille* :-x

Gjest Bellatrix
Skrevet
*Prøve hardt å overføre noen cm til bille*

Kan jeg få noen også? Bare så jeg rekker opp til øverste hylle i butikkene.

Skrevet

Jeg er 170 og rekker akkurat ned til bakken :)

Skrevet
Kan jeg få noen også? Bare så jeg rekker opp til øverste hylle i butikkene.

*Sende Fighter noen cm, så jeg kan gå i høye hæler uten å se ut som en transvestitt*

Gjest Bellatrix
Skrevet

*Sende Fighter noen cm, så jeg kan gå i høye hæler uten å se ut som en transvestitt*

:hoppe: Takk.

Gjest Ninakanin
Skrevet

hvis du gjør det så ser jo jeg ut som en amazone... :-(

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har tydeligvis den noe tvilsomme glede av å være lavest på KG. 154 cm er jeg. En sværing' date=' med andre ord. :ler:[/quote']

Tja, det er ikke sikkert! Sist jeg målte var jeg 154, men nå er jeg vel kanskje 155. :ler:

Skrevet

Neida, det gjør du ikke! Jeg har sett bilder :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...