Gå til innhold

Analsex greit når man er gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så sykt lyst på analsex om dagen, men finner ingen gode artikler på om det er greit eller ikke nå som jeg er gravid. Finner en del på at man skal være forsiktig med vibrator og dildo som inneholder PVC, men altså ikke analsex. Noen som har peiling, og da gjerne noe ordentlig å vise til, ikke bare andre forum?

Anonymkode: ce78d...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hvorfor skulle det være farlig når man er gravid?

Du trenger å bekymre deg mindre og leve mer.

Nei du, det er ganske mye man skal holde seg unna ifm et svangerskap ... ser du ikke at jeg prøver å leve mer, uten bekymringen 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei du, det er ganske mye man skal holde seg unna ifm et svangerskap ... ser du ikke at jeg prøver å leve mer, uten bekymringen 😂

Men igjen: Hva er du redd for? Analsex har ingen relevans med embryoet/barnet i vagina.

Bra at du vil leve mer. Jeg var unødvendig hard der. Jeg ber om unnskyldning for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, feebee skrev:

Går sikkert bra, det er jo ikke der inne bebbisen bor 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
1 time siden, feebee skrev:

Babyen bor jo ikke i vagina heller, da ;) 

Analsex er neppe farligere enn vaginal sex når man er gravid, utover de risikoene som er ved analsex uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Babyen bor jo ikke i vagina heller, da ;) 

Analsex er neppe farligere enn vaginal sex når man er gravid, utover de risikoene som er ved analsex uansett.

Eh veien inn til livmora (og babyen) er gjennom vaginaen. Hvordan tror du ungen kom inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
1 minutt siden, feebee skrev:

Eh veien inn til livmora (og babyen) er gjennom vaginaen. Hvordan tror du ungen kom inn?

Hva med setningen "babyen bor ikke i vagina" var det du ikke forstod? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonymus Notarius said:

Hva med setningen "babyen bor ikke i vagina" var det du ikke forstod? 

Den delen rundt «baby» og «vagina», kan ikke du være så jill å forklare litt mere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
Akkurat nå, feebee skrev:

Den delen rundt «baby» og «vagina», kan ikke du være så jill å forklare litt mere?

Du skriver "det er jo ikke der inne babyen bor". Regner med du sikter til endetarmen her, ettersom TS spør om analsex. Da svarer jeg "babyen bor jo ikke i vagina heller". Altså - uansett om man bli penetrert i analen eller vagina, så kommer det ikke borti babyen på noe vis, var poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Du skriver "det er jo ikke der inne babyen bor". Regner med du sikter til endetarmen her, ettersom TS spør om analsex. Da svarer jeg "babyen bor jo ikke i vagina heller". Altså - uansett om man bli penetrert i analen eller vagina, så kommer det ikke borti babyen på noe vis, var poenget mitt.

Vel jeg antydet aldri at babyen kunne kommes borti.

Babyen bor ikke i vagina, det har du rett i. Men den bor innover der. Videre innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash

Ikke farlig med analsex under graviditet med tanke på baby :) Men, er greit å vite at man er mer utsatt for hemoroider i svangerskap, og stort press i analåpningen gir økt sjanse for utposning av blodårer. Bruk god glid :) 

Endret av BangersBeans&Mash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for tulleinnlegg, avsporinger, brudd på retningslinjene på seksualitet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stemmer innlegget over med at du har større risiko for hemorroider i svangerskapet så vær forsiktig ift det. Pass også på hygienen, en urinveisinfeksjon i graviditeten kan i verste fall føre til for tidlig fødsel, så vær ekstra varsom slik at du ikke får overføring av bakterier fra endetarmen opp mot vagina. 

Anonymkode: 850ec...2aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så sykt lyst på analsex om dagen, men finner ingen gode artikler på om det er greit eller ikke nå som jeg er gravid. Finner en del på at man skal være forsiktig med vibrator og dildo som inneholder PVC, men altså ikke analsex. Noen som har peiling, og da gjerne noe ordentlig å vise til, ikke bare andre forum?

https://www.msn.com/nb-no/livsstil/forhold/biskop-babyer-blir-homofile-når-moren-har-analsex/ar-AAF3WMu?li=BBr5A5g?ocid=crossno

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, feebee skrev:

Han jo hende det er en drittunge hun venter. 😂🤣😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Pondus72 skrev:

Han jo hende det er en drittunge hun venter. 😂🤣😅

Dagens! :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...