Gå til innhold

Er veldig lys hud attraktivt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er en 22 år gammel jente og har ganske lys hud og blondt hår. Jeg kan bli nokså brun hvis jeg soler meg, men går aldri i solarium eller soler meg på stranden. Bruker faktor 50 i ansiktet og hals. Gjør dette fordi jeg ønsker så lite rynker som mulig... 

Hudfargen jeg har er sånn som på disse bildene, håret mitt er lysere enn de under men varm tone

EB6582BC-AB73-40F2-9EE5-8AE2C6BD33ED.jpeg.d7ed77641e172d91e572d61199a2a64c.jpeg28810A5D-209D-4654-8CF8-03A91320E0DD.thumb.jpeg.dd3a5d9b774b391e34fc4b6cb88aa983.jpeg

Synes dere at veldig lys hud er fint? Føler de fleste synes solbrun hud er det fineste (inkludert meg selv)😱

Anonymkode: ab9d0...7e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fint. Personlig synes jeg nordmenn i snitt ser penere ut uten for mye farge, akkurat som jeg synes asiatere ser bedre ut om de ikke prøver å gjøre seg så lyse som mulig.

Anonymkode: 32c52...5ae

• Liker 5
Skrevet

Ja, absolutt! Jeg synes at lys hud er det aller fineste 

Skrevet

Jeg er helt lys i huden, og gudene skal vite at jeg har fått og fortsatt får mengder av kommentarer til det. Noen positive, mange negative. Det er mange som synes det ikke ser sunt ut, visstnok, men jeg nekter i alle fall å pine huden min for å oppnå en farge som er helt unaturlig for dem, og falsk brunfarge er heller ikke et alternativ.

Med årene har jeg lært meg å sette pris på huden min, men det var ikke lett da jeg var ung.

Anonymkode: 21100...6ab

• Liker 7
Skrevet

Hei, jeg er også veldig blek og jeg elsker det! jeg synes personlig at fake tan er noe av det mest tacky som finnes, hvertfall i den grad influencere osv drar det. jeg får veldig mange positive kommentarer fra motsatte kjønn av at det er veldig pent med "porselens hud". Morten hegseth sa en gang: vil du være brun som sophie elise og meg, eller blek som kendall jenner og alle andre supermodeller;) merk at det var i en kontekst der en annen jente følte seg veldig blek og at hun ikke passet inn (altså det handler ikke om hudtone, men falsk hudtone)

Anonymkode: fb12b...d5c

• Liker 3
Skrevet

Lys hud som ikke har blitt herjet med av sola, og er jevn og fin og uten urenheter er det peneste av alt etter min mening.

Anonymkode: d6edc...b44

• Liker 2
Skrevet

Hva er det med alle disse spm? 

Er brune øyne fint? Er mørk hud fint? Er små neser fint?  Er ditt og datt fint.

hvor mange sitter på dette forumet? Jeg aner ikke, men mange. Og alle liker forskjellige ting, så hva prøver de som legger ut dette å oppnå?

Spm er om DU synes det er fint? Det er vel det eneste som teller?

Anonymkode: ca96a...e62

• Liker 6
Skrevet

Det er veldig vanlig å ville se ut motsatt av det man gjør. Brunetter vil være bonde og motsatt. Folk med krøller vil ha slett hår og motsatt. Brunøyde vil ha blå øyne og motsatt.

• Liker 1
Skrevet

Det er generelt penest å ha en hudfargen man har, ikke prøve veldig hardt å gjøre den mørkere eller lysere. Å grille seg i solarium eller bruke blekemidler på huden er direkte farlig, og oser "fake".

Anonymkode: 5d4ed...e4b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, feebee skrev:

Det er veldig vanlig å ville se ut motsatt av det man gjør. Brunetter vil være bonde og motsatt. Folk med krøller vil ha slett hår og motsatt. Brunøyde vil ha blå øyne og motsatt.

Haha søt 🥰

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt lys i huden, og gudene skal vite at jeg har fått og fortsatt får mengder av kommentarer til det. Noen positive, mange negative. Det er mange som synes det ikke ser sunt ut, visstnok, men jeg nekter i alle fall å pine huden min for å oppnå en farge som er helt unaturlig for dem, og falsk brunfarge er heller ikke et alternativ.

Med årene har jeg lært meg å sette pris på huden min, men det var ikke lett da jeg var ung.

Anonymkode: 21100...6ab

Så rart at du har fått så mange kommentarer på det. Jeg har sjeldent fått negative kommentarer på det, og er veeldig hvit og får nesten ikke farge, selv syden. 

Får som regel høre at jeg ser ut som en porselensdukke eller noe sånt.

Anonymkode: 8b575...0f4

• Liker 1
Skrevet

Har selv veldig lys, litt beigeaktig hud. Har fått en del negative kommentarer på det opp gjennom, men det driter jeg i. Bruker selvbruning, men har de siste årene begynt å akseptere hudfargen min mer og mer. :) Mange nydelige mennesker med porselenshud. Oss med lys hud skiller oss ut. 

Anonymkode: bbd92...88d

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er fint. Personlig synes jeg nordmenn i snitt ser penere ut uten for mye farge, akkurat som jeg synes asiatere ser bedre ut om de ikke prøver å gjøre seg så lyse som mulig.

Asiatere med naturlig lys hud er vakrest.

Anonymkode: d65f1...3a3

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med alle disse spm? 

Er brune øyne fint? Er mørk hud fint? Er små neser fint?  Er ditt og datt fint.

hvor mange sitter på dette forumet? Jeg aner ikke, men mange. Og alle liker forskjellige ting, så hva prøver de som legger ut dette å oppnå?

Spm er om DU synes det er fint? Det er vel det eneste som teller?

Helt enig! 

Hvis baktanken er å finne ut om en selv er attraktiv så får man heller ha "baller" nok til å legge ut et bilde av seg selv. 

Det er jo ikke enkeltelementer man finner attraktivt, det er helheten! 

Anonymkode: 25b7c...c15

• Liker 1
Skrevet

Kommer ann på hvem du spør.

Jeg liker mørk hud. Nesten så mørk som mulig, faktisk.

Anonymkode: 759d7...08e

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns asiatere ser fin ut med lys hud 

Skjermbilde 2019-10-04 kl. 12.21.20.png

Anonymkode: 25f29...e24

• Liker 2
Skrevet

Jada, fint det. Og blir ofte litt krasj synes jeg når de som naturlig har lys hud prøver å gjøre seg brun. Er ikke alltid de som passer best sånn.

Skrevet

Jeg var tenåring på nittitallet og ble virkelig gjort narr av fordi jeg var så blek og «så ut som et spøkelse». Folk kunne ikke begripe hvorfor jeg ikke bare grillet meg i solarium eller lå ute og solte meg om sommeren.

Nå er vi i førtiårene og det er ikke JEG som angrer på hvordan jeg behandlet huden min i tenårene, for å si det sånn.

Anonymkode: 83727...6c6

• Liker 3
Skrevet

Lys hud er pent, det samme er alle andre hudfarger. Noe jeg syns er lite pent, er når ganske lyse kvinner eller menn omtrent tvinger huden som til å bli så brun som mulig, og noen av dem klarer å få det til med iherdig soling og det ser sjeldent pent ut. Skikkelig lys blondt hår og skikkelig tanned er ikke en pen kombinasjon i mine øyne, da kler man best å være ganske lys i huden, eller gylden. 

Skrevet

Ja til lys hud. Vet ikke hvorfor folk er så opptatt av å "få farge", som de ofte ikke kler. Mange er til og med brunoransje, litt som Trump. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...