Gå til innhold

norske/skandinaviske erstatning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden vi skal stereotype najsonalitet på denne siden om dagene...

hvilke menn er mest genuin osv? Har aldri hatt kjæreste, men ønsker å møte noen etterhvert. noen som er genuin.

Har dere noe erfaring? Etter å ha lest her på forumet virker det som mange norske menn bare er utro eller kun går etter yngre kvinner, later som de støtter kvinners retigheter men reiser til Thailand. Nei takk.... for en falskhet!  Vet ikke hvordan man skal finne en perle blant 5 millioner. Kan jo ikke stole på det. Så da må man kanskje prøve utenlands? Men bare nord-Europa eller nærheten.

Anonymkode: 792ad...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjols finnes i alle land. Men Nord-Europa er bra. Større andel gentlemen. 

Anonymkode: c78f0...4b8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fjols finnes i alle land. Men Nord-Europa er bra. Større andel gentlemen. 

Anonymkode: c78f0...4b8

Ja, men hvor i nord-Europa? Hvor er de ikke så bortkjemte av oljepenger ?

Skrevet

Nå vet jeg at internett ikke nødvendigvis er reprentastivt for virkeligheten, men siden mange skriver så mange historier her som høres troverdige ut, hvorfor ta sjansen..

Jeg har heller ikke hatt kjæreste før, og er kanskje litt mer ''naiv'' eller vet ikke jeg.

Skrevet

Vet ikke om jeg skrev tydelig nok hva jeg mente her..

Skrevet

fint om noen kommer med tips

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke fatte eller begripe hvor damene finner alle disse såkalte ‘drittsekk’ mennene.
Jeg har hatt min del av både forhold og dater, men jeg har til gode å møte en mann som er tvers gjennom råtten. Dette gjelder hovedsakelig norske menn, men jeg har også vært sammen med en utenlandsk mann - de var ganske like altså. Oppegående og snille alle mann. 

Så klart kan en mann oppføre seg som en drittsekk, men det kan jo damer også. Jeg tror ikke at menneskeheten tjener noe på at man skal ha en innstilling som tilsier at menn er drittsekker. Møt dem med et åpent sinn, vær snill, så er de fleste snille tilbake. 

karma og alt det der..

men for å svare konkret på spørsmålet ditt; hva med å prøve en svenske? 🤔

Endret av SpringYard
  • Liker 4
Skrevet

Færøyene? Leste i et annet innlegg i dag at det var underskudd på damer der. 

Anonymkode: 63df1...e37

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Færøyene? Leste i et annet innlegg i dag at det var underskudd på damer der. 

Anonymkode: 63df1...e37

Neei, helst ikke. Jeg har som sagt aldri hatt kjæreste, er veldig forsiktig av meg. Men etter å ha lest mange måneder her inne, så virker det som mange ikke er sånn til å stole på. Jeg ser det på politikerne også.. Bare løgner. Det er jo en liten reprensasjon for landet er det ikke? Også når man ser hvor mange som henter seg koner i tredjeverden, så føler jeg de egentlig er ganske two-faced.

Og jeg sier ikke at alle er sånn heller, men skal man kaste bort masse tid på å finne noen som ikke er det?

Hvordan er   øst-europeiske? mange der virker stolte over sin kultur, synes det er litt sjarmerende... 

Skrevet
49 minutter siden, SpringYard said:

Jeg kan ikke fatte eller begripe hvor damene finner alle disse såkalte ‘drittsekk’ mennene.
Jeg har hatt min del av både forhold og dater, men jeg har til gode å møte en mann som er tvers gjennom råtten. Dette gjelder hovedsakelig norske menn, men jeg har også vært sammen med en utenlandsk mann - de var ganske like altså. Oppegående og snille alle mann. 

Så klart kan en mann oppføre seg som en drittsekk, men det kan jo damer også. Jeg tror ikke at menneskeheten tjener noe på at man skal ha en innstilling som tilsier at menn er drittsekker. Møt dem med et åpent sinn, vær snill, så er de fleste snille tilbake. 

karma og alt det der..

men for å svare konkret på spørsmålet ditt; hva med å prøve en svenske? 🤔

Jeg har aldri hatt kreft selv om jeg har røyket masse tidligere og levd usunt, tviler rett og slett på disse som får kreft jeg. Ei har jeg blitt voldtatt selv om jeg har gått mye alene på natten osv, mistenkelig med disse som blir voldtatt hele tiden, når prinsesse meg aldri opplever slikt kan det ikke eksistere heller, altså karma og alt sånt 🙄

Anonymkode: 70306...542

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt kreft selv om jeg har røyket masse tidligere og levd usunt, tviler rett og slett på disse som får kreft jeg. Ei har jeg blitt voldtatt selv om jeg har gått mye alene på natten osv, mistenkelig med disse som blir voldtatt hele tiden, når prinsesse meg aldri opplever slikt kan det ikke eksistere heller, altså karma og alt sånt 🙄

Anonymkode: 70306...542

Jeg sa da aldri at det ikke eksisterte? Jeg sa bare at jeg lurer på hvor damer finner alle disse ubrukelige mennene. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere har lest den tråden ''å bryte ned fordommer mot kjøp..'' Ja, noe sånt.. Så ser dere hva jeg henviser til.

Folk her er veldig konforme, så jeg tenker at fler og fler menn kommer til å hente koner som de kan styre rundt med som de vil. Det er allerde 30 000 av de. Er ikke den statistikken litt hårreisende?

Så jeg vil ikke satse på noe sånt. SToler ikke på noen.

Men jeg kan ikke tenke at jeg er særlig attraktiv i andre europeiske land... så kanskje en bare får dø alene.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg kan ikke tenke at jeg er særlig attraktiv i andre europeiske land... 

Er du glad i å reise? 

Anonymkode: 91e1e...e11

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere har lest den tråden ''å bryte ned fordommer mot kjøp..'' Ja, noe sånt.. Så ser dere hva jeg henviser til.

Det den tråden beviser er at det er noen ytterst få folk som er helsprø, og mange mange folk som påpeker hvor sprø den som opprettet den tråden er.

Altså det motsatte av hva du har konkludert med.

Anonymkode: 7945c...333

• Liker 1
Skrevet

Alle jeg har vært kjæreste med er flotte nordmenn som ikke finner på tull og vas. Min far, mine brødre og onkler er også kjempeflotte! Mor har 2 søskenbarn jeg anser som dårlige menn, han ene er en gammel gris (men han er også empatisk, generøs, og den eneste som faktisk ville snakke med meg om depresjonen enn å si jaja det går bra), og han andre er en rasistisk bondeknøl som ikke får til noen ting. Jeg ser ikke på alle menn jeg kjenner som bæsj bare fordi de 2 ikke kan oppføre seg! Og det er nok en grei fingerregel å ha på KG også.

Jeg skriver ofte om den flotte kjæresten min på positive forholdstråder, mange andre i gode forhold også. Oppsøk heller de enn det andre. Er sikkert de samme fyrene som har blitt skrevet om alle disse årene også, behandler hver nye dame som søppel.

Anonymkode: 5c32f...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...