Gå til innhold

Gamingmøbler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig det? Har et barn som ønsker seg slikt☺ Noen som kan anbefale noe?

Anonymkode: 493e4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elkjøp selger både stol og bord 😁 jysk og ☺️

Anonymkode: 5a329...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Elkjøp selger både stol og bord 😁 jysk og ☺️

Anonymkode: 5a329...856

Haha, ok... Er det kult nok det da? For kult måtte det visst være, databord fra IKEA teller visst ikke som gamingbord...😆

Anonymkode: 493e4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett.no selger gaming desk og stoler. 

Anonymkode: 92b0a...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea`s Karlby er en veldig populær bordplate blant gamere og pc entusiaster siden den er veldig solid, Linus Tech Tips bygget nylig et oppsett fra Ikea.

 

Anonymkode: 690f4...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel overpriset søppel. Om du for eksempel skal ha god stol, så kjøpe en god kontorstol til samme pris som er bedre, eller billigere og bedre/ like bra. 

Ikke lær barna dine å falle for gamingmøbler-memet. 

Anonymkode: 3b294...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel overpriset søppel. Om du for eksempel skal ha god stol, så kjøpe en god kontorstol til samme pris som er bedre, eller billigere og bedre/ like bra. 

Ikke lær barna dine å falle for gamingmøbler-memet. 

Anonymkode: 3b294...c34

Forsåvidt enig med deg, men når barna ønsker seg diverse greier til bursdagen så pleier jeg å kjøpe det de ønsker, innenfor rimelighetens grenser. Hvis det var slik at de bare trenger et skrivebord så hadde jeg valgt fra Ikea, for jeg både jeg og lommeboka mi liker Ikea.😏

Men nå er det gamingstilen de vil ha så da blir det slik. :P

 

 

Anonymkode: 493e4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med gamingmøblene de selger på OBS nå? :)

Anonymkode: 493e4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Forsåvidt enig med deg, men når barna ønsker seg diverse greier til bursdagen så pleier jeg å kjøpe det de ønsker, innenfor rimelighetens grenser. Hvis det var slik at de bare trenger et skrivebord så hadde jeg valgt fra Ikea, for jeg både jeg og lommeboka mi liker Ikea.😏

Men nå er det gamingstilen de vil ha så da blir det slik. :P

 

 

Anonymkode: 493e4...f39

Er det ikke viktigere at helsen til barna ivaretas? Om de gamer mye, så er det mange timer som skal brukes i de stolene, da er det viktig med god støtte for rygg. I tillegg lærer du dem at kvalitet er viktigere enn shiny farger. Du lærer dem å være kritiske og skeptiske til reklame og markedsføring, det vil de ha stor nytte av etterhvert som de blir eldre. Ellers vil de vokse opp og sløse og bruke mer penger de trenger, samt ukritisk sluke reklame

Anonymkode: 3b294...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte databenk på cdon som slo godt ann.

Gamingstol bestilte jeg på elkjøp.no,var et spesielt merke med kamuflasje  mønster,husker ikke merket. 

Anonymkode: fd853...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er gamingmøbler noe som er stødig, komfortabelt og ergonomisk. 
Skrivepulten skal være stor nok til at det er plass til utstyret, og må være stødig. 
Stolen skal være komfortabel sitte i, og mulighet for å regulere slik at man får god nok støtte. 
 

Anonymkode: 8a59a...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke viktigere at helsen til barna ivaretas? Om de gamer mye, så er det mange timer som skal brukes i de stolene, da er det viktig med god støtte for rygg. I tillegg lærer du dem at kvalitet er viktigere enn shiny farger. Du lærer dem å være kritiske og skeptiske til reklame og markedsføring, det vil de ha stor nytte av etterhvert som de blir eldre. Ellers vil de vokse opp og sløse og bruke mer penger de trenger, samt ukritisk sluke reklame

Anonymkode: 3b294...c34

Jeg har sittet i en del kontorstoler opp gjennom årene og aldri har jeg sittet så godt og behagelig som jeg har gjort i den ene gamingstolen jeg prøvde på OBS, kunne godt hatt den på kontoret for å si det slik. Har du selv faktisk prøvd å sitte i en slik stol, det er jo som en kontorstol bare enda mer behagelig. 

Og spørsmålet mitt i hi var mer rettet til folk som har peiling på disse møblene, og hva de eventuelt ville anbefalt. 

Anonymkode: 493e4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er gamingmøbler noe som er stødig, komfortabelt og ergonomisk. 
Skrivepulten skal være stor nok til at det er plass til utstyret, og må være stødig. 
Stolen skal være komfortabel sitte i, og mulighet for å regulere slik at man får god nok støtte. 
 

Anonymkode: 8a59a...181

Har du sett de møblene de har på OBS nå, kjenner du til de?

Anonymkode: 493e4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...