Gå til innhold

Les gjennom takk


Ayong

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en mann på 26 år. Jeg er norsk nå etter å ha vært i Norge i flere år. Det jeg synes er drit vanskelig er å vare ute stengt fra samfunnet her og der jeg kommer fra. Men jeg er ikke stengt av samfunnet her total sett jeg er venn med flere 60 åringer menn som vi drar på turer sammen en gang i plant men lik alder har jeg ikke en enste venn verken kvinner eller menn og de jeg kom bort i har klart å formidle at de er mer verdt enn å være venn med meg. 

Jeg har lyse brune øyer, lyst brunt hår, blond eller lyst skjegg, 180 cm høy, noe trent kropp, har bil og jobb. Jeg liker å fiske, dykke, stå på ski, fjell og bil turer. 

Det jeg ønsker meg er venner som kan vise meg at norsk samfunnet er åpen for alle og ikke innelukket. Jeg oppfordrer de gode folket til å ta kontakt om de tør både menn og kvinner 

 

med vennlig hilsen 
Alene mann i midt telemark bygda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg ut av bygda så skal du se folk er mer åpne!😉

Ser ingen grunn til at du ikke skal få venner på din alder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snusleppe skrev:

Kom deg ut av bygda så skal du se folk er mer åpne!😉

Ser ingen grunn til at du ikke skal få venner på din alder..

Hehe det er ikke like lett å komme seg ut av bygda må ha jobb ute i byen og ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Prøv å dra på arrangementer på ditt lokale bibliotek - der er det sikkert mange hyggelige folk å bli kjent med. Ellers kan det også hjelpe å starte med en gruppeaktivitet som fotball, f.eks. Bare generelt dra på arrangementer der du kan møte og bli kjent med folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...