Gå til innhold

Hva slags forhold har du til det å danse?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...og hvordan er det og har det vært i familien din? Er det ok for alle å danse og uttrykke følelser og glede
via dans der, eller er det generelt en flau ting i familien? Å se utenlandske mennesker i alle aldersgrupper
smile og danse som om det var det mest naturlige i verden og ingen muskelgrupper holdes uvirksomme... :sjokkbla:  
                                                                                                           Veldig uvanlig i Hoppefamilien i alle fall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan virkelig ikke danse 😞 Kunne ønske jeg hadde rytme i kroppen min, for det ser gøy ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og hvordan er det og har det vært i familien din? Er det ok for alle å danse og uttrykke følelser og glede
via dans der, eller er det generelt en flau ting i familien? Å se utenlandske mennesker i alle aldersgrupper
smile og danse som om det var det mest naturlige i verden og ingen muskelgrupper holdes uvirksomme... :sjokkbla:  
                                                                                                           Veldig uvanlig i Hoppefamilien i alle fall. 

Det var ikke bare uvanlig, men uhørt vil jeg si i min familie da jeg vokste opp. Jeg har laget egne tradisjoner, hvor det er lov å danse og hoppe rundt i vilden sky (har ikke noen som bor over eller under). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er svært glad i å danse,har alltid vært det.Praksisen min for tiden består vel mest av vugging:fnise:,men det er fortsatt dansing. I min familie har vi danset mye,hjemme og ute. Jeg har barn som er glad i å danse. Dansing har aldri vært noen flau greie hos oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Likte å danse da jeg var yngre (20 årene) men det var på nattklubber :fnise:. Nå har jeg ikke danset på en evighet. Jeg har aldri opplevd noen andre i familien danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det, ser ikke poenget med det.Det verste er sånne som skal dra deg med på dansegulvet, litt som representanter fra gladkristne sekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger som vokser opp i omgivelser som danser helt naturlig....jeg bare sier at dette her finnes ikke i min familie. 
Ikke snurten av folk som hadde gladdanset på dette viset. Ingen beveger på mere enn de absolutt må i Hoppeland.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vokst opp med det og føler meg dritdum når jeg gjør det selv. Når jeg danser vil det si at da har jeg fått en form for overtenning på grunn av 90/2000-tallsmusikk (Gjerne type Infinity, E-type, Scooter osv) og jeg har 2-3 flasker vin innabords. DA danser jeg som en gud

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske jeg kunne danse.. Sånn skikkelig, swing, samba osv... Men noe av det mest idiotiske/komiske jeg ser, er folk på dansegulvet ute på byen.. Det SKJER ikke at jeg beveger meg utpå der, det ser virkelig, virkelig ikke bra ut! Annet enn folk som faktisk kan danse, feks swing, da, da blir jeg fascinert, og skulle ønske jeg kunne vært med.. Ellers blir jeg bare direkte flau på folks vegne, dessverre.. Det påstås at det er gøy og at man skal slippe seg løs og ikke bry seg om hvordan man ser ut, men huff, jeg har en viss selvinnsikt og selvrespekt. Jeg skulle likt å filma folk og vist dem det i edru tilstand. 🙈🙈. Men du finner meg i baren hvis du har lyst å stå og le litt sammen med meg. Og beklager at jeg sikkert tråkka noen på tærne nå, men bedre her enn på dansegulvet. 

Forøvrig, nei, det var ingen dans hjemme da jeg var lita.. Bortsett fra at jeg observerte mamma og pappa danse litt swing innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER å danse; gjør det altfor sjelden.

Familien: avslappet forhold til dans :skya:  Tulledanset hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2019 at 7:42 PM, Andy2029 said:

Jeg skulle ønske jeg kunne danse.. Sånn skikkelig, swing, samba osv... Men noe av det mest idiotiske/komiske jeg ser, er folk på dansegulvet ute på byen.. Det SKJER ikke at jeg beveger meg utpå der, det ser virkelig, virkelig ikke bra ut! Annet enn folk som faktisk kan danse, feks swing, da, da blir jeg fascinert, og skulle ønske jeg kunne vært med.. Ellers blir jeg bare direkte flau på folks vegne, dessverre.. Det påstås at det er gøy og at man skal slippe seg løs og ikke bry seg om hvordan man ser ut, men huff, jeg har en viss selvinnsikt og selvrespekt. Jeg skulle likt å filma folk og vist dem det i edru tilstand. 🙈🙈. Men du finner meg i baren hvis du har lyst å stå og le litt sammen med meg. Og beklager at jeg sikkert tråkka noen på tærne nå, men bedre her enn på dansegulvet. 

Forøvrig, nei, det var ingen dans hjemme da jeg var lita.. Bortsett fra at jeg observerte mamma og pappa danse litt swing innimellom.

Men er det ikke fint at man kan se litt dum ut iblant? Jeg synes det er verre å hele tiden skulle passe på hvordan man oppfattes. Selvhøytidelige folk er rarere enn folk som danser litt rart, imo😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, CoolSistah skrev:

Men er det ikke fint at man kan se litt dum ut iblant? Jeg synes det er verre å hele tiden skulle passe på hvordan man oppfattes. Selvhøytidelige folk er rarere enn folk som danser litt rart, imo😝

Jo, for all del.. Dere kan gjerne gjøre det på dansegulvet! Jeg gjør det alle andre plasser, som ikledd prinsessekjole og tiara på butikken (spesiell anledning selvfølgelig), samt sett på som temmelig gal ellers, men ikke på dansegulvet.. Der går grensa mi. 😂 Jeg er nok mest sannsynlig den mist selvhøytidelige du finner, men dansegulv er det nok av folk på. 😂😂😂😂 Som JEG kan le av! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Andy2029 said:

Jo, for all del.. Dere kan gjerne gjøre det på dansegulvet! Jeg gjør det alle andre plasser, som ikledd prinsessekjole og tiara på butikken (spesiell anledning selvfølgelig), samt sett på som temmelig gal ellers, men ikke på dansegulvet.. Der går grensa mi. 😂 Jeg er nok mest sannsynlig den mist selvhøytidelige du finner, men dansegulv er det nok av folk på. 😂😂😂😂 Som JEG kan le av! 

Det må du jo få lov til😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CoolSistah skrev:

Det må du jo få lov til😄

Tusen takk! 😂 Selvhøytidelige folk er det verste jeg vet.. Hadde du kjent meg, hadde du skjønt det. Men som sagt, for meg er det forskjell på skikkelig dansing og latesom- dansing.. Jeg vil helst kunne danse, jeg kan ikke, men jeg kan le av de som tror de kan.. 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...