AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Så nettopp ei her på KG skrev at ansiktet ble mer markert på ei dame med litt lang nese, kontra liten nese. Vil det si at damene med liten nese, har mer gode kinn? Hva liker dere menn best? Ei dame med litt gode kinn eller ei dame som er skinny i ansiktet? Stor eller liten nese? Alle har hver sin smak. Anonymkode: 111aa...f53
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg er dame da, så du spør ikke meg... men... jeg har markert nese, jeg HATER nesa mi. Men smaken er forskjellig, så menn liker nok forskjellig. Jeg får ofte høre at jeg ser så arisk ut😅😏 har et sterkt utseende... de som ikke liker nesa mi, sikkert mange, har heldigvis ikke sagt noe. Jeg synes små neser på jenter er det aller peneste. SÅ mye mer feminint og vakkert Anonymkode: c9160...28e 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame da, så du spør ikke meg... men... jeg har markert nese, jeg HATER nesa mi. Men smaken er forskjellig, så menn liker nok forskjellig. Jeg får ofte høre at jeg ser så arisk ut😅😏 har et sterkt utseende... de som ikke liker nesa mi, sikkert mange, har heldigvis ikke sagt noe. Jeg synes små neser på jenter er det aller peneste. SÅ mye mer feminint og vakkert Anonymkode: c9160...28e Nettopp! Man liker gjerne det motsatte av seg selv. Poenget mitt var også om man faktisk er slankere i ansiktet når nesa er større? Ikke hat nesa di, jeg har omvendt - ei lita nese. Men er heller ikke helt tynn i ansiktet, men er slank. Føler bare nesa mange ganger følger ansiktet.😃Jeg syntes det er kvinnelig med lang nese. Da er man som regel et markert ansikt også. Ts Anonymkode: 111aa...f53
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nettopp! Man liker gjerne det motsatte av seg selv. Poenget mitt var også om man faktisk er slankere i ansiktet når nesa er større? Ikke hat nesa di, jeg har omvendt - ei lita nese. Men er heller ikke helt tynn i ansiktet, men er slank. Føler bare nesa mange ganger følger ansiktet.😃Jeg syntes det er kvinnelig med lang nese. Da er man som regel et markert ansikt også. Ts Anonymkode: 111aa...f53 om jeg er tynn i ansiktet følger vekta mi, da jeg var gravid, ble jeg rund, og da syntes jeg nesa så enda rarere ut😅 nå er jeg normalvektig, og ja, nesa følger nok ofte ansiktstrekkene generelt, jeg har et veldig markert ansikt, ser nok veldig typisk germansk ut Anonymkode: c9160...28e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 De fleste neser er fine så lenge de passer i det ansiktet de er plassert. Anonymkode: 14af8...ec6 7
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Små neser er så kjedelige, en stor, flott nese kan gjøre mye for et ellers kjedelig ansikt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 Synes ofte kvinner får et mer særpreg om de har en litt større nese. Anne Rimmen er veldig flott for eksempel. Hun ser søt og snill ut. Anonymkode: 50ae2...38e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 Arvet min fars potetnese og fikk den fikset da jeg var 19. Hadde ikke fått jobb eller samboer med den nesa så det måtte gjøres. Anonymkode: 82ace...196 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Arvet min fars potetnese og fikk den fikset da jeg var 19. Hadde ikke fått jobb eller samboer med den nesa så det måtte gjøres. Anonymkode: 82ace...196 Ikke kjæreste og ikke jobb? Men du får kanskje barn en dag? Da blir vel kanskje kjæresten overrasket? Jeg mener, om utseende betyr så mye for han? Anonymkode: c9160...28e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kjæreste og ikke jobb? Men du får kanskje barn en dag? Da blir vel kanskje kjæresten overrasket? Jeg mener, om utseende betyr så mye for han? Anonymkode: c9160...28e Samboeren min vet at jeg har fikset nesa, han har også sett bilder. At jeg har fikset nesa er noe både familie og venner vet og ikke en stor stygg hemmelighet. Men med min nese hadde jeg neppe fått den jobben jeg har, sånn er det bare. Anonymkode: 82ace...196
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min vet at jeg har fikset nesa, han har også sett bilder. At jeg har fikset nesa er noe både familie og venner vet og ikke en stor stygg hemmelighet. Men med min nese hadde jeg neppe fått den jobben jeg har, sånn er det bare. Anonymkode: 82ace...196 Veldig trist. Er dette noe du tror? Eller vet? Med mindre du jobber som modell, kan jeg ikke se nesa skal spille noe rolle for hvilken som helst jobb😔 Anonymkode: c9160...28e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #12 Skrevet 3. oktober 2019 Det er nok kanskje en forskjell på potetnese og elegant nese. Meryl Streep og Gisele Bündchen har elegante neser synes jeg. Anonymkode: 50ae2...38e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #13 Skrevet 3. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok kanskje en forskjell på potetnese og elegant nese. Meryl Streep og Gisele Bündchen har elegante neser synes jeg. Anonymkode: 50ae2...38e Det er så utrolig bra at vi er forskjellige! Jeg har helt like nese som Gisele, og har alltid, helt fra jeg var liten virkelig ikke likt nesa mi. Jeg alltid likt jenter med rundt ansikt og små neser. Har alltid følt meg litt maskulin. Anonymkode: c9160...28e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #14 Skrevet 3. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig trist. Er dette noe du tror? Eller vet? Med mindre du jobber som modell, kan jeg ikke se nesa skal spille noe rolle for hvilken som helst jobb😔 Anonymkode: c9160...28e Jeg vet, dette er ikke noe jeg innbiller meg. Er ikke modell men er det som kalles et ansikt utad for firmaet jeg jobber for. Anonymkode: 82ace...196
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #15 Skrevet 3. oktober 2019 Små oppstoppere og bred panne er trekk som spedbarn og andre unge pattedyr har, det appellerer til mange. Oppfattes ubevisst hjelpeløse og noen som trenger omsorg. Samme trekkene som endel hunde og katteraser har utviklet; flate ansikter, runde panner, store øyne. Anonymkode: 1fdd6...d58 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #16 Skrevet 3. oktober 2019 Her kommer sjokket! Nese og ører vokser hele livet, så du kan være så perfekt du bare vil, men du dør som jumbo med det lengste nesegrevet ever uansett. Anonymkode: f226f...8a6 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #17 Skrevet 3. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp! Man liker gjerne det motsatte av seg selv. Poenget mitt var også om man faktisk er slankere i ansiktet når nesa er større? Ikke hat nesa di, jeg har omvendt - ei lita nese. Men er heller ikke helt tynn i ansiktet, men er slank. Føler bare nesa mange ganger følger ansiktet.😃Jeg syntes det er kvinnelig med lang nese. Da er man som regel et markert ansikt også. Ts Anonymkode: 111aa...f53 Hva mener du egentlig med lang nese? Er det langt ut i luften eller lang fra panne til munn? Anonymkode: 8bfee...803
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #18 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg må innrømme at jeg av og til tenker at en dame hadde vært penere med en mindre nese. Anonymkode: 61320...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #19 Skrevet 3. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok kanskje en forskjell på potetnese og elegant nese. Meryl Streep og Gisele Bündchen har elegante neser synes jeg. Anonymkode: 50ae2...38e Gisele Bundchen har operert nesa si. Anonymkode: 61320...8a0
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 3. oktober 2019 #20 Skrevet 3. oktober 2019 Synes formen på nesa har mer å si enn hvorvidt den er stor eller liten. Liten nese er ofte regnet som det mest feminine, men kvinner med store neser kan være akkurat like pene. En stor nese er ofte med på å gi ansiktet karakter. Den eneste neseformen jeg ikke synes er så fin, er sånn veldig oppstopper-nese som i tillegg er bred og kort. Det kan se litt "grise-aktig" ut, dessverre. På menn synes jeg litt stor nese er finest, nettopp fordi liten nese kan se litt feminint og barnslig ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå