Gå til innhold

27 år siden Son-drapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerningsmannen er for lengst ute i det fri. Han får kose seg og leve godt. Dereka fikk ikke en gang vokse opp.

Anonymkode: ac329...062

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjerningsmannen er for lengst ute i det fri. Han får kose seg og leve godt. Dereka fikk ikke en gang vokse opp.

Anonymkode: ac329...062

Systemet her i landet er sprøtt.

En som drepte to i Moss i 2002 er allerede ute og siktet for drapsforsøk.

https://www.dagsavisen.no/moss/siktet-i-sandvika-knivstikking-domt-for-dobbeltdrap-i-2004-1.1724589

Mannen som er siktet for drapsforsøk etter knivstikking av en 88 år gammel mann i Sandvika, ble i 2004 dømt til 16 års fengsel for drap på to dørvakter i Moss.

Norsk-eritreeren i 30-årene ble i Borgarting lagmannsrett ble i 2004 kjent skyldig for å ha knivstukket begge dørvaktene, som senere døde av skadene de ble påført. 

Mannen har bodd på forskjellige adresser i Bærum siden han kom til Norge og var ifølge drapsdommen fra 2004 undergitt et behandlingsopplegg i regi av barnevernet på grunn av sin utagerende og aggressive atferd.

Anonymkode: f9ed7...06a

• Liker 2
Skrevet

Dere må slutte å stemme på partier som slipper ut drapsmenn etter ~15 år!! Hvor er rettferdigheten for de drepte? For de etterlatte?? Høyre/FRP er vel blandt de eneste partiene som ønsker å øke straffene i Norge. For all del, det meste fungerer bra, men noen "folk" bør bare ikke slippe ut igjen..

Anonymkode: 84dd6...fe4

• Liker 1
Skrevet

Overskriften er feil, men ser flere har oppklart det. Fryktelig trist sak, husker den godt.

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var selv en av de Jan Erik Linge stalket vinteren 2016/17. Var kun 14 år på tiden, og både min advokat og jeg, har sendt inn lovendringsforslag til Justisdepartementet. Jeg fikk svar for noen måneder siden om at Erna Solberg selv skulle se på saken, men har ikke hørt noe siden. At stalking kun skal være en forbrytelse dersom offeret for stalkingen vet det selv er sykt. Jeg sliter fremdeles med de psykiske plagene som følge av det den dag i dag, mens han går rundt fritt! 

Anonymkode: 7e925...770

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...