AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Som overskriften sier lurer jeg på hva dere anbefaler av datingapper/datingsider? Hva anbefaler dere eventuelt ikke? Begrunn gjerne svaret. Hilsen kvinne på ca 40 som søker bra mann for seriøst forhold Anonymkode: 0e76e...60f
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Brukte møteplassen.no i mange år, men nå i senere tid så gidder de ikke se se på profilen din engang nesten, så bruker www.fdating.com en internasjonal side, mye bedre
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg liker egentlig Tinder best for der må det være en gjensidig match for å få kontakt. På Sukker,Match og Møteplassen fikk jeg en del uønsket i innboksen fra gamle menn på over 60 år med slibrige forslag og ellers uaktuelle kandidater. Tinder har mye useriøse folk, men det har virkelig de andre også i form av profiler uten bilder og gifte menn. Anonymkode: 54ecb...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Tinder er nok best. Markedet er ikke stort nok til at det er plass til ørten sider og apper, og de mindre renner over av døde/utdaterte profiler og forsøk på svindel. Anonymkode: fb7b4...6ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå