Søtpotita Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Eg kunne godt tenkt meg ein deltidsjobb i tillegg til studiene. Lurte på om det går an å oppsøka eventuelle arbeidsplassar for å høyra om dei treng folk, eller bør ein heller leita etter utlyste jobbar? Jobb innan klesbutikk er det eg har mest lyst til, kan eg gå innom ein butikk og høyra?
Gjest Chica Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Få slike jobber blir utlyst! Utnytt alle kontakter du har, og stikk innom og snakk med daglig leder der du kan tenke deg å jobbe. Jeg gikk rundt med søknad og cv og leverte på 5 butikker og fikk 3 jobbtilbud!
Dru Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Ja, det er bare å gå innom. Men ikke regn med å få fulltreffer på første butikk, altså. Ha gjerne med et presentasjonsbrev og en cv, slik at du har det klart hvis de vil ha.
Gjest Chica Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 Yepp, på flere plasser jeg var innom var det ikke noen "ansvarlige" tilstede, og da ba jeg den jeg snakket med gi søknaden min til daglig leder. (Var en veldig enkel og generell søknad...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå