AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg må ha sjokolade eller godteri hver dag. Jeg har spist det hver dag i 1 år nå. Jeg er undervektig, lite matlyst. Men klarer alltid sjokolade eller smågodt. hvor farlig er det?? Jeg spiser når jeg er trist, glad, sur, og har alltid en «unnskyldning» for å spise det. Men nå er det nok!.. jeg må slutte med det. Får dårlig samvittighet hver gang, ikke for å legge på meg, men for at det ikke er bra for kroppen. er det andre som MÅ ha noe usunt hver dag? tips til andre ting jeg kan spise som er litt sunnere/bedre? Anonymkode: e0077...1bf
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Du kan få for mye sukker i årene Anonymkode: 4d43c...d70
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Nja, jeg spiser mye en del kjøtt og grønnsaker i noen dager, så er det over til noe fettrikt igjen
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Ja dessverre, har blitt avhengig av å spise enten brownies eller kjeks sammen med kaffen 2 ganger daglig.. Anonymkode: a6f8c...4b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå