Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Bare tok et bilde av magen her om dagen, lurer litt på hvordan jeg skal bli kvitt det siste fettet, jeg trener litt styre hver morgen og så spiser jeg en del grønnsaker, men jeg har vært det samme i månedvis nå … tips til å bli kvitt det siste fettet?
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 9 minutter siden, WhiteSwan skrev: Hvor er fettet? Er mye når jeg sitter 😛
WhiteSwan Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 48 minutter siden, frankalexanderberg skrev: Er mye når jeg sitter 😛 Sånn ser det ut for alle, synes ikke det ser ut som du har særlig mye fett å ta av. 1
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 2 minutter siden, WhiteSwan skrev: Sånn ser det ut for alle, synes ikke det ser ut som du har særlig mye fett å ta av. Har du tips mot kviser på skuldrene da, skulle egentlig ha gått med singlet i sommer som var?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Du er flink på trolling. Du har ikke fett som er farlig hvert fall 🙂 Jeg er overvektig så fettet på magen tyter ut. Men det skal det bli slutt på nå. Anonymkode: 61bf7...7a4
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er flink på trolling. Du har ikke fett som er farlig hvert fall 🙂 Jeg er overvektig så fettet på magen tyter ut. Men det skal det bli slutt på nå. Anonymkode: 61bf7...7a4 Jo takk er så mye annet å gjøre egentlig eheh få se magen din da, vi kan jo komme med tips
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, frankalexanderberg skrev: Har du tips mot kviser på skuldrene da, skulle egentlig ha gått med singlet i sommer som var? https://www.vitusapotek.no/hudpleie/rens/basiron-ac-wash-gel-5-%-100-g/p/527150 Anonymkode: 9e73c...e51
Gjest Familytree Skrevet 2. oktober 2019 #9 Skrevet 2. oktober 2019 Kanskje det som mangler i baken gikk til magen din
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.vitusapotek.no/hudpleie/rens/basiron-ac-wash-gel-5-%-100-g/p/527150 Anonymkode: 9e73c...e51 ah, huden flasser litt av den ved bruk, kanskje den virker da, kan da prøve, hatt kviser på på skuldrene siden barneskolen nesten
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 58 minutter siden, frankalexanderberg skrev: Er mye når jeg sitter 😛 Hvordan det ser ut når du sitter teller ikke. Datteren min på 3 har også valker på magen når hun sitter, og i følge helsestasjonen er hun litt under gjennomsnittet hva vekt og høyde angår. Det samme med min tynne svoger og min like tynne niese. Jeg har også en slik kul, men jeg er feit og oppblåst, så jeg går ikke under normalen. 😂 Anonymkode: fc114...46e
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan det ser ut når du sitter teller ikke. Datteren min på 3 har også valker på magen når hun sitter, og i følge helsestasjonen er hun litt under gjennomsnittet hva vekt og høyde angår. Det samme med min tynne svoger og min like tynne niese. Jeg har også en slik kul, men jeg er feit og oppblåst, så jeg går ikke under normalen. 😂 Anonymkode: fc114...46e Jeg var litt overvektig en stund, kanskje det sitter igjen ennå psykisk, føler meg ikke så tynn egentlig, du føler deg feit og oppblåst? Ikke bra da 😛
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #13 Skrevet 2. oktober 2019 20 minutter siden, frankalexanderberg skrev: Jo takk er så mye annet å gjøre egentlig eheh få se magen din da, vi kan jo komme med tips Måtte le litt her 😂 Jeg viser ikke magen før den blir slank og flat. Anonymkode: 61bf7...7a4
Gjest frankalexanderberg Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måtte le litt her 😂 Jeg viser ikke magen før den blir slank og flat. Anonymkode: 61bf7...7a4 hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå