Gå til innhold

Hvilken brudemarsj skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha brudemarsj fra seljord som innmarsj og fra Øre til utmarsj. Vi skal jo ikke ha kirkebryllup, men brudemarsj skal vi ha, spilt av trumpeter. :-)

Skrevet

Vi skal ha Mendehlsson inn, ut har vi ikke helt bestemt oss for enda.. Er litt uenige der gitt.. :tunge1:

Skrevet

Canon av Pachelbel inn og bruremarsj fra Vefsn ut.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

det viste jeg ikke, da kan vi jo ha Øre inn og Bach ut!

Skrevet

Vi skal ha Mendelsohns inn, og bruremarsj fra seljord ut..

Gjest jullan i.i
Skrevet

Vi skal ha Jesu,joy of man`s desiring inn og Mendelsohns ut.

Skrevet

Hadde egentlig bestemt Wagners Lohengrin inn og Mehndelsson ut.

Men så sier organisten at det passer bedre med norske folketoner på det gamle orgelet, så da blir det kanskje seljord inn og purpose ut.

Noen som har hørt de to førstnevnte på gamle tramporgel?

Gjest Marianna Panna
Skrevet
Hadde egentlig bestemt Wagners Lohengrin inn og Mehndelsson ut.

Men så sier organisten at det passer bedre med norske folketoner på det gamle orgelet, så da blir det kanskje seljord inn og purpose ut.

Noen som har hørt de to førstnevnte på gamle tramporgel?

Hva er egentlig et tramporgel?

Uansett, da vi giftet oss hadde vi Mendelssohn på flygel..og det var kjempenydelig..Kan vel ikke bli verre på et tramporgel eller?

Skrevet

Vi skal ha brudemarsj fra Lødingen enten inn eller ut. Ut hvis det blir "Jesus joy of...." inn, inn hvis det blir Purpose av Nordraak ut............ Må bare bli enige først... :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi hadde Trumpet Voluntary av J. Clarke inn, og en marsj min bestefar har laget på tur ut igjen.

Skrevet

Temaet fra Rohan (Ringenes Herre) inn og antakelig Clarke s Trumpet Voluntary ut om ikke jeg husker helt feil nå :)

Skrevet

Brukte Trumpet Tune (ikke Voluntary) av Jeremiah Clarke både inn og ut.

Ville gjerne hatt Birkalåten inn, men organisten sa orgelet var i såpass dårlig stand at den ikke ville bli pen.

Så da holdt jeg meg til Trumpet Tune.

Ble veldig pent!

Skrevet
Vi skal ha brudemarsj fra seljord som innmarsj og fra Øre til utmarsj. Vi skal jo ikke ha kirkebryllup' date=' men brudemarsj skal vi ha, spilt av trumpeter. :-)[/quote']

Vi skal ha de samme, bare omvendt... Veldig fine brudemasjer syns jeg (og passer godt til bunadsbryllup som vi skal ha) :-D

Og så blir det i kirke med orgel.

Skrevet

Vi skal ha bruremarsj fra seljord inn og bruremarsj fra Øre ut (den fra Øre er bare kjempefiiiin)

Gjest lucky, ikke innlogget
Skrevet

Vi skal ha Vitae Lux på flygelhorn inn og brass bros sin bryllupsmarsj arrangert for kirkeorgel og el-gitar ut. Er skikkelig spent på utmarsjen og tror den vil bli knallbra :P

Gjest fraggel`n
Skrevet

Vi har bestemt oss for "Jesu, Joy of Man`s desiring" inn og "Bruremarsj fra Løddingen" i vokal versjon ut.

Skrevet

Hvis vi skal ha noe (på sorenskriverkontoret) blir det jølstrabrura på trekkspill..

Skrevet

Organisten i kirken vi skal gifte oss har laget en egen brudemarsj. Den skal vi ha som innmarsj, synes det er fint å ha noe litt spesielt. Ut blir det enten Øre eller Seljord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...