AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har ikke født barn, er også trang nedentil og alt ser bra ut... MEN... sliter likevel med luft lyder fra vagina. Under samleie bryr jeg meg ikke om det, men når dette skjer under gruppetimer på ett treningssenter ser jeg på dette som ett stort problem. Jeg lurer derfor på om du har opplevd det samme, og om du klarte å løse det på noen måte? Mitt ønske er å gå på gruppetimer og kunne bevege meg slik jeg ønsker UTEN prompelyder... Håper på gode tips! Vurderer å gå til legen. Operasjon kan jeg også vurdere, for dette hindrer meg å gjøre det jeg ønsker! Anonymkode: fc15a...68d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Tror ikke det er så lett å bli kvitt, da det skjer på grunn av luft og med enkelte øvelser og bevegelser er det lettere at det kommer luft inn som skaper lyden. Leste et sted at noen mener Kegel-øvelser hjelper, men hvorvidt det er sant vet jeg ikke. Er jo kanskje verdt å prøve hvis du blir veldig plagd av det. Anonymkode: 54743...cf9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå