Gå til innhold

vielse i utlandet???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

HJELP!!!

Kjenner noen til sider for folk som skal gifte seg i utlandet? Hvor kan man henvende seg for å få info. om gode frisører, fotograf, musikere osv. Ser det er flere som lurer på de samme tingene. Er det virkelig INGEN som har råd/tips? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg giftet meg i sommer, i Sverige, hadde jeg samme problemet. Masse spørsmål, og ingen med nøyaktige svar...

Hadde bryllup fredag til søndag med 100 gjester. Jeg fant selve stedet på nettet, og derfra ble det 2 besøk (det går jo an når det "bare" er 35 mil unna), utallige mailer de påfølgende månedene - og utrolig mye hjelp derfra vedr. slike ting som florist, kirke, fotograf, pianist, DJ osv. Uten velvillige mennesker der vi hadde vårt arrangement hadde det ikke gått!

Til slutt må det sies at vi hadde ett selskap som var 110% vellykket - fra fredag til søndag! Anbefales på det varmeste :D .

Lykke til med ditt eget arrangement og informasjons-innhentingen :-? ...

LilleMy

-giftet meg 10/8-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg gifter meg i Sverige til neste år og har ansatt en bryllupskoordinator til å hjelpe meg.

Ellers så er det mange fine internet sider fra de forskjellige landene.

Lykke til.... :D Tiffany

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss på Seychellene i juli, og hadde en flott vielse på en romantisk sandstrand.

Vi bestilte alt gjennom Messereiser, du finner sidene på www.seychellene.no. Ser at Augustbrud også har nevnt dem for deg - men siden vi ikke kan få fullrost dem nok, anbefaler jeg deg å forhøre deg litt hos dem :blunke: . De var utrolig behjelpelige med alt, og vi trengte knapt nok gjøre noe annet enn å møte opp og si ja :)

(Vi fikk heller aldri noe svar fra bryllupsreiser.no)

Lykke til!!

Klem fra Carine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi giftet oss i London. Det ble lettere da både jeg og mine foreldre bodde der da. Gjennom internet fant vi det meste - fotograf, konditori etc.

Men dere må nok planlegge 1-2 turer for å se på ting...

Vi hadde, som lilleMy, fest i 3 dager. begynte fredagkveld med pubtur, og avsluttet søndag med felles-frokost på hotellet. ANBEFALES!!!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte seg i utlandet!? Man trenger ikke reise langt og ikke er det dyrt.

http://www.dronninglund-slot.dk/

Ta en liten tur inn på denne linken og se.

For Kr.10 000.- leier vi hotellet med 24 rom, benytter salene vi trenger, servitører, pynting, fri bar til kl.01.00. og nattmat.

Kuvertpris kommer selvfølgelig i tillegg.

Kirken er også inkludert.

Fristende????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...