Gå til innhold

Noen som har ei fin stemor/en stefar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil tro at fristelsen kan bli stor i enkelte sånne tilfeller. Men de aller fleste holder seg vel til fantasien

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men kunne hatt. På 90-tallet datet min far en nydelig solbrun brunette som bare var ti-tolv år eldre enn meg, som hadde nydelig hår, nydelige øyne, hun var alltid litt sexy sporty kledd, husker litt baggy gensere som lot en fantasere men tights som også viste en del og alltid to par aerobicsokker sirlig foldet som matchet resten av antrekket. Hun kunne tatt meg når som helst den gang. De var sammen i flere år. Om jeg fant sokkene hennes i skittentøyskurven, som ikke var helt uvanlig ble det både sniffing og runking i dem. De var utrolig myke. De var fortsatt dobble og jeg tredde den ene over pikken og sniffet den andre. Sprutet mang en gang i de sokkene. Det hendte også at jeg tok de på møkkete under mine lange tubesokker. Om de to var borte en weekend hendte det jeg brukte hennes gensere under mine. De var store og det var inn den gang så jeg fikk dem på meg uten problemer. Bare for å føle henne nær meg og kjenne lukten av henne. Så hun ble ikke stemor, men nesten... hun ble plutselig gravid med en annen og da røk hun fort på dør. Da det skjedde hadde jeg to doble par sokker og en rød Adidasgenser «til låns» som jeg fortsatt har. Hun var uoppnåelig liksom, så det ble en slags fetish. 

Anonymkode: 5698a...e0b

Det var litt av en historie. Har aldri tenkt det kunne blitt tilfelle her med han som da er ni år yngre enn meg🙈 Kan jeg si at jeg er såpass naiv av meg at jeg nekter å tro det. Har alltid følt at han tenker at jeg (som er kjæresten til pappa'n) er æsj og ferdig med det! 😅😄 

Anonymkode: 737ac...f9b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt av en historie. Har aldri tenkt det kunne blitt tilfelle her med han som da er ni år yngre enn meg🙈 Kan jeg si at jeg er såpass naiv av meg at jeg nekter å tro det. Har alltid følt at han tenker at jeg (som er kjæresten til pappa'n) er æsj og ferdig med det! 😅😄 

Best å passe på hvor du legger fra deg undertøy 😅😅

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Trøndermann skrev:

Best å passe på hvor du legger fra deg undertøy 😅😅

Nei, huff. Ikke si det da. Har alltid satt en sperre for slike tanker, men takk for info!😌😝

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, huff. Ikke si det da. Har alltid satt en sperre for slike tanker, men takk for info!😌😝

Bare et lite tips. Sånn for sikkerhets skyld 😜

Skrevet
På 10.11.2019 den 9.07, AnonymBruker skrev:

;)

Det er lov å ha fantasier om det meste, ja selv stemødre og stefar. Å gjøre noe med det, er noe annet. 

På 10.11.2019 den 9.15, Trøndermann skrev:

Nettopp,å fantasere må være lov 😊

Nei, jeg syns ikke det er greit å "fantasere om det meste", å ha slike tanker er ekkelt. Greit nok at man syns noen er søt og pen, men å gå så langt som å bruke tiden sin på å fantasere om dem, vel, det er ikke OK. Handling er så klart verre, men det vel nettopp denne fantaseringen som fører til handling. Uansett er det litt ekkelt. 

Anonymkode: 003b0...177

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er greit å "fantasere om det meste", å ha slike tanker er ekkelt. Greit nok at man syns noen er søt og pen, men å gå så langt som å bruke tiden sin på å fantasere om dem, vel, det er ikke OK. Handling er så klart verre, men det vel nettopp denne fantaseringen som fører til handling. Uansett er det litt ekkelt. 

All fantasi er lov. Uansett hva, så lenge man ikke gjennomfører fantasien. Ingen kan fortelle deg at du ikke skal tenne på det og det. 

• Liker 3
Skrevet

All fantasi er lov. Uansett hva, så lenge man ikke gjennomfører fantasien. Ingen kan fortelle deg at du ikke skal tenne på det og det. 

Nettopp! 😊

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Gjest Ozlo34
Skrevet

Stedatteren min har en kjekk stefar- og det er meg 😉

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ozlo34 skrev:

Stedatteren min har en kjekk stefar- og det er meg 😉

Min stedatter og stesønn har ei fin stemor - meg. :)

• Liker 1
Gjest Ozlo34
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min stedatter og stesønn har ei fin stemor - meg. :)

Herlig😉da kan vi være stolte og flotte 😉 passe på at ikke alle vil ha oss da🤣

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ozlo34 skrev:

Herlig😉da kan vi være stolte og flotte 😉 passe på at ikke alle vil ha oss da🤣

Tviler på at stesønnen min har tanker om meg, selv med bare noen års forskjell🤣

Gjest Ozlo34
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at stesønnen min har tanker om meg, selv med bare noen års forskjell🤣

Hvor gamle er dere?  Selv er jeg 34 og har en stedatter på snart 19. 

det var veldig stas for noen år siden da alle venninnene skulle komme på besøk og middag og ville møtes , har hørt mange historier fra stedatteren min🤣

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Ozlo34 skrev:

Hvor gamle er dere?  Selv er jeg 34 og har en stedatter på snart 19. 

det var veldig stas for noen år siden da alle venninnene skulle komme på besøk og middag og ville møtes , har hørt mange historier fra stedatteren min🤣

Jeg er 30 og han eldste er 21. Stedatteren min er 18 😊✌ Nokså spesiellt, men funker som bare det. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har sett stemora mi som er 11 år eldre naken et par ganger,og hun er faktisk rimelig digg. Har blitt noen fantasier rundt henne ettterpå for å si det sånn :P 

Anonymkode: 69396...2f8

Skrevet

Nei, men han er grom og sjenert. Langt fra attraktiv for meg, men ser hva mamma ser i han likevel 🌺

AnonymBruker
Skrevet
På 22.11.2019 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henge seg opp i det? Jeg har en tanteunge som har rimelig lyst på meg da for å si det pent og legger ikke skjul på at han mener «tante» er sexy. I familierelasjon er dette sønnen til svogeren min, bare så det er sagt! Jeg kan ikke gjøre noe med det da det er hans mening og det er fritt hva man tenker så lenge man ikke setter det til verks.. jeg har også en fetter(!) som er noen år yngre enn meg. Vi bor på hver vår kant av landet og har treftes ca 3-4 ganger. Nå er jeg snart 30 og han bekjente det her om dagen at han alltid har syns jeg var digg, pen, morsom og snill. Ingen ting å gjøre noe med. Selvsagt syns jeg det blir drøyt, men jeg har ikke noe med det.. får ikke på magisk vis tatt vekk tiltrekningen heller, så skjønner ikke hvorfor man skal pålegge noen skam så lenge det ikke settes til verks eller er direkte nærme blodsfamilie 🤷‍♀️ Broren min syns også jeg er fin og det er litt eklere. Ikke sånn «sikle-fin», men han er enig med kompisene sine til en viss grad. Er 9 års forskjell på oss og ikke vokst opp sammen pluss truffet hverandre rundt 3-5 ganger i året.
ja, skriver som anonym for å skjerme disse partene. 

Anonymkode: 872df...c63

AnonymBruker
Skrevet
På 22.11.2019 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Nei, men kunne hatt. På 90-tallet datet min far en nydelig solbrun brunette som bare var ti-tolv år eldre enn meg, som hadde nydelig hår, nydelige øyne, hun var alltid litt sexy sporty kledd, husker litt baggy gensere som lot en fantasere men tights som også viste en del og alltid to par aerobicsokker sirlig foldet som matchet resten av antrekket. Hun kunne tatt meg når som helst den gang. De var sammen i flere år. Om jeg fant sokkene hennes i skittentøyskurven, som ikke var helt uvanlig ble det både sniffing og runking i dem. De var utrolig myke. De var fortsatt dobble og jeg tredde den ene over pikken og sniffet den andre. Sprutet mang en gang i de sokkene. Det hendte også at jeg tok de på møkkete under mine lange tubesokker. Om de to var borte en weekend hendte det jeg brukte hennes gensere under mine. De var store og det var inn den gang så jeg fikk dem på meg uten problemer. Bare for å føle henne nær meg og kjenne lukten av henne. Så hun ble ikke stemor, men nesten... hun ble plutselig gravid med en annen og da røk hun fort på dør. Da det skjedde hadde jeg to doble par sokker og en rød Adidasgenser «til låns» som jeg fortsatt har. Hun var uoppnåelig liksom, så det ble en slags fetish. 

Anonymkode: 5698a...e0b

Det høres ut som du har vært veldig forelsket. Men det er ikke sikkert at du ville syntes at hun var like tiltrekkende idag...

Anonymkode: d5a48...08a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.11.2019 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har en stesønn på 20 og jeg er 29 selv😅 Slå den!😵 

Kameratene hans har ringt meg på nattestid et par ganger, frem til mannen min måtte ta tak. Sikkert ikke bare bare for denne unge stesønnen min heller. 🙃

Haha, samme her med en jeg var sammen med, Sønnen hans og kompisene ringte i fylla og skrev meldinger. Måtte bare late som ingenting i hverdagen. Har forøvrig også opplevd at kompiser til min egen sønn har gjort dt samme. KOmmet på døren og bedt meg ut osv.. Disse søte unge guttene, må bare le.

Anonymkode: f497a...2bd

Skrevet

Vet om en som har et ff-forhold til sin brors svigermor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...