Gå til innhold

Doc og Kristian Gulheim Rednecks!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det har skjedd noe mellom disse to? De hang jo alltid sammen før, og jeg likte de som et "team"!

Savner det gamle rednecks mere enn det som går på skjermen nå. Kan ikke se at de er venner på sosiale medier heller.. Noe må vel ha skjedd.

Anonymkode: b7892...a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå finnes det tre fraksjoner. 

Forente rednecks Norge. (Rype og gjengen) 

Norsk Redneckforening (Kristian og gjengen) 

Norsk Redneckunion (Vaino og gjengen) 

 

Så det ligger an til borgerkrig i redneckland. 

Denne gangen er det alle mot alle under samme flagg. 

 

 

 

Anonymkode: 1a686...61b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Daniel og Kristian var på besøk hos Doc så var de på badet hans. Daniel benyttet anledningen til å stappa tannbørsten til Doc i rumpa. Kristian syntes det var det morsomste ever. 

Hvis noen hadde gjort noe sånt mot meg så hadde jeg aldri snakket med vedkommende igjen. 

 

Anonymkode: 1a686...61b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når Daniel og Kristian var på besøk hos Doc så var de på badet hans. Daniel benyttet anledningen til å stappa tannbørsten til Doc i rumpa. Kristian syntes det var det morsomste ever. 

Hvis noen hadde gjort noe sånt mot meg så hadde jeg aldri snakket med vedkommende igjen. 

 

Anonymkode: 1a686...61b

Ehhhh? Hvordan i alle dager vet du dette? 😛 i såfall forstår jeg jo det uvennskapet - om dette er tilfelle.?

Anonymkode: b7892...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ehhhh? Hvordan i alle dager vet du dette? 😛 i såfall forstår jeg jo det uvennskapet - om dette er tilfelle.?

Anonymkode: b7892...a86

Ikke meg du siterer, men dette så vi jo på tv.

Anonymkode: 13102...eb9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men dette så vi jo på tv.

Anonymkode: 13102...eb9

Det ble vist på tv ja. Dummere enn det blir det ikke. 

Anonymkode: 1a686...61b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ok.. fant ikke dette igjen?

Anonymkode: b7892...a86

Det var i en sånn spørsmål og svar-runde for ikke så veldig lenge siden. 

Anonymkode: aa13c...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når Daniel og Kristian var på besøk hos Doc så var de på badet hans. Daniel benyttet anledningen til å stappa tannbørsten til Doc i rumpa. Kristian syntes det var det morsomste ever. 

Hvis noen hadde gjort noe sånt mot meg så hadde jeg aldri snakket med vedkommende igjen. 

 

Anonymkode: 1a686...61b

Men nå er vel ikke du redneck heller 👀😂 dette er jo sånt de lever for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Men nå er vel ikke du redneck heller 👀😂 dette er jo sånt de lever for. 

Da er altså Kristian og Daniels tannbørster fritt vilt? 

LET THE GAMES BEGIN! 

Den som får dem lengst opp vinner. 

 

Anonymkode: 1a686...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er altså Kristian og Daniels tannbørster fritt vilt? 

LET THE GAMES BEGIN! 

Den som får dem lengst opp vinner. 

 

Anonymkode: 1a686...61b

Nei men poenget er vel at det er sånne ting de gjør. Disse folkene er jo bare forvokste småbarn. Syns det programmet er sykt morsomt, jeg å mannen tar det opp og ser flere episoder etter hverandre de dagene vi har mulighet 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Nei men poenget er vel at det er sånne ting de gjør. Disse folkene er jo bare forvokste småbarn. Syns det programmet er sykt morsomt, jeg å mannen tar det opp og ser flere episoder etter hverandre de dagene vi har mulighet 🤪

De syntes det var hysterisk morsomt å stikke tannbørsten til en venn i rumpa. Da antar jeg at de synes de er like hysterisk morsomt hvis noen stikker tannbørsten deres i rumpa. 

Anonymkode: 1a686...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke venner lenger men ingen av de vil svare på spørsmål rundt det har jeg sett , både på bloggene til konene og på fb har det vært spekulert hvorfor. Nå er det jo en hel gjeng som ble splittet på samme tid , så det er jo lett å forstå at det ligger uvennskap bak. Og ikke « vi har bare ikke så mye tid» argumentet , de gikk ut med på fb i starten. 

Anonymkode: 0579e...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De syntes det var hysterisk morsomt å stikke tannbørsten til en venn i rumpa. Da antar jeg at de synes de er like hysterisk morsomt hvis noen stikker tannbørsten deres i rumpa. 

Anonymkode: 1a686...61b

Det tviler jeg faktisk ikke et sekund på at de hadde syntes ☺️🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig synd at de ikke er venner lenger da. De var mine favoritter sammen på norske rednecks. Doc er den morsomme og Kristian er bare søt. 😁 Hele programmet i seg selv har tapt seg pga at de to ikke henger sammen lenger. 

Anonymkode: 17b47...aad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner doc og kona veldig godt og det er flere grunner til att dem trakk seg fra redneck’n en av grunnene er att det som blir vist nå har null med redneck bygdeliv å gjøre . En redneck er en hardtjobbende kar/dame som fikser og ordner med det dem har. Ikke sprenger i filler og ødelegger alt dem kommer over. Og nå virker det som det gjelder å være mest mulig dritings ser også att det hele tiden dukker opp figurer som har lite i serien å gjøre uten om å prøve for hardt å være en så kaldt redneck det blir bare dumt og kleint...Vet godt hvorfor doc og Kristian ikke henger sammen også. Men det får bli mellom dem . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Balltus skrev:

Kjenner doc og kona veldig godt og det er flere grunner til att dem trakk seg fra redneck’n en av grunnene er att det som blir vist nå har null med redneck bygdeliv å gjøre . En redneck er en hardtjobbende kar/dame som fikser og ordner med det dem har. Ikke sprenger i filler og ødelegger alt dem kommer over. Og nå virker det som det gjelder å være mest mulig dritings ser også att det hele tiden dukker opp figurer som har lite i serien å gjøre uten om å prøve for hardt å være en så kaldt redneck det blir bare dumt og kleint...Vet godt hvorfor doc og Kristian ikke henger sammen også. Men det får bli mellom dem . 

Så nå har han gått over til å være dritings i charterfeber i stedet? Fullest var han i serien, og fullest er han i syden.

Anonymkode: a9923...a31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så nå har han gått over til å være dritings i charterfeber i stedet? Fullest var han i serien, og fullest er han i syden.

Anonymkode: a9923...a31

Nå har jeg sett alle episoder fra den synden greia å der har jeg ikke sett han dritings i hele tatt . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Balltus skrev:

Nå har jeg sett alle episoder fra den synden greia å der har jeg ikke sett han dritings i hele tatt . 

Ojoj, han var så drita at han lå rett ut på verandaen første kvelden de kom dit. Og som han oppførte seg på vinsmakingen...rart du prøver å fremstille han som så skikkelig i forhold til de andre, han var jo en av de mest gærne, sammen med Kristian.

Anonymkode: a9923...a31

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he ja det var ille , men når du nevner vinsmaking så er det vel noen andre som oppførte seg verre der he he , voksne folk spytter ikke på gulvet på en sånn plass eller andre plasser egentlig . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...