Gjest kkkkkkkkkkkk Skrevet 20. mai 2005 #1 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei! Hva er riktig ang. vindusventiler. Skal de være åpne hele året? Håper noen kan svare fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 20. mai 2005 #2 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, de skal det...sammen med andre lufteventiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. mai 2005 #3 Del Skrevet 20. mai 2005 Åpne ventiler året rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. mai 2005 #4 Del Skrevet 20. mai 2005 Åpne ventiler året rundt! Jepp, jepp... Ellers kan det vel bli veldig fuktig inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje jenta Skrevet 20. mai 2005 #5 Del Skrevet 20. mai 2005 Jepp, jepp... Ellers kan det vel bli veldig fuktig inne? Det har jeg brent meg på en gang. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #6 Del Skrevet 20. mai 2005 Åpne ventiler året rundt! jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pitty Skrevet 21. mai 2005 #7 Del Skrevet 21. mai 2005 Ups.. Jeg har de ikke oppe. Synes det trekker slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. mai 2005 #8 Del Skrevet 21. mai 2005 Ups.. Jeg har de ikke oppe. Synes det trekker slik?? Ta på tøfler og skjerf ....ventiler skal være åpne året rundt. Inneklimaet blir rett og slett skadelig hvis det ikke sørges for utskifting av luften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 21. mai 2005 #9 Del Skrevet 21. mai 2005 De skal være åpne! Ellers blir det dårlig inneklima og mugg på veggene, det har jeg erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå