AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Ok så... jeg har en bestekompis, og han holder ish på med bestevennen min. det som er greia er at han har en sååå digg bror som er to år eldre som jeg bare ikke klarer å slutte tenke på. har vært på et par vors og fester med dem, og da har jeg vært mye med broren hans. er det ikke innafor? for tror ikke bestekompisen min blir så fornøyd... og er det veldig kleint om jeg prøver meg på han? etter den første festen hvor vi snakket mye så begynte han å følge meg på insta osv. og addet meg på snap... Anonymkode: bc5bc...fb7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Vær i alle fall 100% sikker på at bestekompisen din ikke har følelser for deg!! Jeg havnet i en slik "friend sone" med ei jeg var fryktelig forelsket i og det varte i år.... Tror ikke jeg hadde taklet det så godt om hun hadde gått etter broren min. Var ille nok som det var! Anonymkode: 351a4...887
herzeleid Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Du skriver det er bestekompisen din og at du ikke tror han vil like det. Om du virkelig bryr deg om bestekompisen din, og kun er ute etter sex med broren, tenker jeg det er naturlig å ta hensyn til bestekompisen og prøve å unngå å såre ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå