AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Har innsett jeg er annerledes enn de andre jeg omgås med i hverdagen Jeg er en mer introvert enn ekstrovert, sensitiv for støy og hvis det skjer mye rundt. Tar lett inn stemninger, og kan fort bli sliten ved større sosiale sammenkomster. I tillegg foretrekker jeg de dype samtalene hvor jeg heller foretrekker å lytte enn å prate. For meg er det naturlig å se folk dypt i øynene når de prater. Jeg er virkelig tilstede når andre prater og får med meg det som blir sagt. Er dette attraktive egenskaper mange kvinner foretrekker? Jeg antar jeg er usikker på meg selv, for jeg er en mye dypere person jeg skulle ønske. Jeg er nok litt usikker på hvem jeg egentlig er. Hva er jeg? Anonymkode: 24653...9a2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har innsett jeg er annerledes enn de andre jeg omgås med i hverdagen Jeg er en mer introvert enn ekstrovert, sensitiv for støy og hvis det skjer mye rundt. Tar lett inn stemninger, og kan fort bli sliten ved større sosiale sammenkomster. I tillegg foretrekker jeg de dype samtalene hvor jeg heller foretrekker å lytte enn å prate. For meg er det naturlig å se folk dypt i øynene når de prater. Jeg er virkelig tilstede når andre prater og får med meg det som blir sagt. Er dette attraktive egenskaper mange kvinner foretrekker? Jeg antar jeg er usikker på meg selv, for jeg er en mye dypere person jeg skulle ønske. Jeg er nok litt usikker på hvem jeg egentlig er. Hva er jeg? Anonymkode: 24653...9a2 .. og hvilke kvinner bør jeg se etter? Anonymkode: 24653...9a2
Gjest ana0603 Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) stille menn er elsk ❤️ om de er selvsikre i tillegg til å være stille Endret 1. oktober 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg er akkurat lik, bare kvinne. Hverdagen kan være utfordrende, både sosialt og alene. Det å være sensitiv for støy gjør at jeg har søvnproblemer og detter ut under samtale med flere om gangen, ds alle stemmene fort blir støy. Anonymkode: 42d02...be8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Det er veldig positivt, synes jeg. Er selv en blanding mellom ekstrovert og introvert. Og det tar tid, men jeg tror du kommer til å akseptere deg selv som du er Vet det er vanskelig, men ikke sammenlign deg med «alle andre» . Og for å svare (litt cheesy) på spørsmålet ditt: du er deg! Haha. Anonymkode: f1092...bb8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Nå er jeg mann da, men syns det er kleint å omtale seg selv som "dyp". Kanskje liker du ikke smalltalk og er mer interessert i å snakke om ting som betyr noe, men "dyp" tror jeg virkelig ikke er ordet å bruke. Anonymkode: 2d182...0a2 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg mann da, men syns det er kleint å omtale seg selv som "dyp". Kanskje liker du ikke smalltalk og er mer interessert i å snakke om ting som betyr noe, men "dyp" tror jeg virkelig ikke er ordet å bruke. Anonymkode: 2d182...0a2 Tja, hvorfor ikke? Du sorterer fort ut personer som liker å reflektere, og filosofere på et dypere plan. De som grunner på sammenhengene i livet og naturen. Det må være lov å omtale seg selv som dyp, for å poengtere noe i et foruminnlegg? Anonymkode: 0b804...44b
MortenMinstelønn Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har innsett jeg er annerledes enn de andre jeg omgås med i hverdagen Jeg er en mer introvert enn ekstrovert, sensitiv for støy og hvis det skjer mye rundt. Tar lett inn stemninger, og kan fort bli sliten ved større sosiale sammenkomster. I tillegg foretrekker jeg de dype samtalene hvor jeg heller foretrekker å lytte enn å prate. For meg er det naturlig å se folk dypt i øynene når de prater. Jeg er virkelig tilstede når andre prater og får med meg det som blir sagt. Er dette attraktive egenskaper mange kvinner foretrekker? Jeg antar jeg er usikker på meg selv, for jeg er en mye dypere person jeg skulle ønske. Jeg er nok litt usikker på hvem jeg egentlig er. Hva er jeg? Da antar jeg at du kan en del om astronomi og historie. Du må ha noe å bringe til bordet. Å slutt å synes synd på deg selv. Du vil bli spist opp. Ta deg sammen, mann. Vis hva du føler! Lær deg å vise det. Det vil gjøre ditt liv bedre. Send PM for råd. Endret 2. oktober 2019 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #9 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg mann da, men syns det er kleint å omtale seg selv som "dyp". Kanskje liker du ikke smalltalk og er mer interessert i å snakke om ting som betyr noe, men "dyp" tror jeg virkelig ikke er ordet å bruke. Anonymkode: 2d182...0a2 Reflektert med dybde.. ts Anonymkode: 24653...9a2
OPIgirl Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Da antar jeg at du kan en del om astronomi og historie. Du må ha noe å bringe til bordet. Å slutt å synes synd på deg selv. Du vil bli spist opp. Ta deg sammen, mann. Vis hva du føler! Lær deg å vise det. Det vil gjøre ditt liv bedre. Send PM for råd. Hvor står det at han synes synd på seg selv?
MortenMinstelønn Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, OPIgirl skrev: Hvor står det at han synes synd på seg selv? Det stod ikke. Men jeg følte det lå over som et teppe. Kanskje jeg tok feil. Håper det. Men tror ikke det.
OPIgirl Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev: Det stod ikke. Men jeg følte det lå over som et teppe. Kanskje jeg tok feil. Håper det. Men tror ikke det. OK. Da så☺️
MortenMinstelønn Skrevet 2. oktober 2019 #13 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, OPIgirl skrev: OK. Da så☺️ Det var i det minste et svar. Ha en fin dag. Det er ikke en ordre. Men et håp:)
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har innsett jeg er annerledes enn de andre jeg omgås med i hverdagen Jeg er en mer introvert enn ekstrovert, sensitiv for støy og hvis det skjer mye rundt. Tar lett inn stemninger, og kan fort bli sliten ved større sosiale sammenkomster. I tillegg foretrekker jeg de dype samtalene hvor jeg heller foretrekker å lytte enn å prate. For meg er det naturlig å se folk dypt i øynene når de prater. Jeg er virkelig tilstede når andre prater og får med meg det som blir sagt. Er dette attraktive egenskaper mange kvinner foretrekker? Jeg antar jeg er usikker på meg selv, for jeg er en mye dypere person jeg skulle ønske. Jeg er nok litt usikker på hvem jeg egentlig er. Hva er jeg? Anonymkode: 24653...9a2 Jeg får ikke med hva som blir sagt og det er hvertfall ikke positivt Anonymkode: 48abe...86f
OPIgirl Skrevet 2. oktober 2019 #15 Skrevet 2. oktober 2019 Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev: Det var i det minste et svar. Ha en fin dag. Det er ikke en ordre. Men et håp:) 😉 Ha en fin dag du også 😉 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #16 Skrevet 2. oktober 2019 Er du sjenert vil det spille negativt ut, helt garantert. Men så lenge du er selvsikker og den der biten, da har det lite å si om du lager mye show eller ikke. Noe det kan virke litt som, ettersom du spør om damer liker dette eller ikke. Er også sånn som du beskriver og har alltid vært det. Bare pass deg så du ikke havner i samme fella som meg, med tanke på valg av partner. Har hatt en tendens til å finne damer som kan fylle opp den biten jeg ikke er, altså høylytt og som gjør mye ut av seg. Er i ett forhold nå med mye drama for lite, noe jeg ikke tåler og har blitt stuck. Ettersom vi har unger og alt det der. Hvis du er som meg, så tåler du sikkert det like dårlig. Anonymkode: 932d6...b66
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #17 Skrevet 2. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sjenert vil det spille negativt ut, helt garantert. Men så lenge du er selvsikker og den der biten, da har det lite å si om du lager mye show eller ikke. Noe det kan virke litt som, ettersom du spør om damer liker dette eller ikke. Er også sånn som du beskriver og har alltid vært det. Bare pass deg så du ikke havner i samme fella som meg, med tanke på valg av partner. Har hatt en tendens til å finne damer som kan fylle opp den biten jeg ikke er, altså høylytt og som gjør mye ut av seg. Er i ett forhold nå med mye drama for lite, noe jeg ikke tåler og har blitt stuck. Ettersom vi har unger og alt det der. Hvis du er som meg, så tåler du sikkert det like dårlig. Anonymkode: 932d6...b66 Helt enig. Vær bevisst i valg av partner. Vil beskrive meg sånn som du beskriver deg selv. Gjorde det slutt i vår med en utadvent, dramafyr som krevde oppmerksomhet hele tiden og ikke ga meg alenetid... (var ikke så ille i starten selvsagt) Måtte hele tiden si hva jeg tenkte på, om jeg var sur etc. Ble fullstendig utmattet av det, både emosjonelt og etterhvert fysisk. Bruk tid når du blir kjent med aktuelle damer, og ikke rush inn i noe. Det er mine råd i alle fall. Lykke til på veien:) Anonymkode: 0209d...e05
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #18 Skrevet 2. oktober 2019 Fine råd. Jeg er veldig utadvendt (hvis jeg bare gidder, ikke veldig sjenert egentlig). I tillegg til dette er jeg alt jeg skrev i første innlegg... så jeg skjønner ikke helt hvem jeg er. Men jeg er den jeg er. Anonymkode: 24653...9a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå